تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 - 3:22
کد خبر : 1986

رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی:

آموزش مهم‌ترین رکن تحول در سازمان است

آموزش مهم‌ترین رکن تحول در سازمان است
رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی برگزاری دوره‌های آموزشی را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: مهم‌ترین رکن تحول سازمانی آموزش است که ابتدا باید از مدیران آغاز شود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان مازندران، وهب متقی نیا در دومین دوره آموزشی مدیران بانک کشاورزی که در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد بابیان این مطلب افزود: نقش و اهمیت و تأثیر آموزش بر دانش شغلی و کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و همچنین جایگاه نیروی انسانی در پیشبرد برنامه‌های بانک بر کسی پوشیده نیست و بر همین اساس، نیازهای آموزشی همکاران نیز از طریق حوزه آموزش پیگیری و برطرف خواهد شد.

متقی نیا در ادامه خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی در راستای حمایت از تولید و بخش کشاورزی در ۸ ماهه نخست سال جاری ۱۱۹ همت تسهیلات پرداخت کرده است این در حالی است که در سال گذشته جمعاً ۱۰۸ همت تسهیلات پرداخت‌شده بود.

وی بابیان اینکه پرداخت این میزان تسهیلات از سوی بانک کشاورزی در ۸ ماهه نخست سال جاری کار بزرگی بوده و این موفقیت از نگاه ریاست محترم جمهور، معاون اول ایشان، وزرای جهاد کشاورزی و امور اقتصادی و دارایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پنهان نبوده است، افزود: بانک کشاورزی در پرداخت کامل منابع مرتبط با بند الف تبصره ۱۸ و نیز اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها، با توجه به شرایط خاص کشور به تکالیف و تعهدات خود عمل کرده است.

متقی نیا با اشاره به خرید تضمینی گندم، میزان پرداختی‌های دولت بابت خرید تضمینی گندم را ۸۳ همت اعلام کرد و افزود: ۳۰ همت بابت تسویه مطالبات گندم کاران به‌نظام بانکی تکلیف شده بود که بانک کشاورزی به‌تنهایی نیمی از این مبلغ را (۱۵ همت) پرداخت کرده است.

رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی اضافه کرد: قطعاً بانک کشاورزی از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و ازاین‌رو می‌توان با رویکردهای نوین و ورود به بازارهای جدید شاهد افزایش سهم از بازار بانک باشیم.

وی با اشاره به تحول و تقویت در بخش صرافی و حوزه بین‌الملل افزود: در حوزه IT نیز نیازمند تحولات اساسی هستیم که در چند ماه اخیر اقدامات خوبی در این بخش صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در ارتقای سطح خدمات و ارتقای سازمان، سهم سرمایه انسانی است که بانک کشاورزی در این بخش برنامه‌های متنوعی را در دستور کار قرار داده است.

بر اساس این گزارش، دومین دوره آموزشی مدیران بانک کشاورزی با حضور شماری از اعضای هیات مدیره، معاونین، روسای ادارات مرکزی و مدیران شعب بانک در استان‌ها در مرکز آموزش بابلسر این بانک آغاز شد، این دوره آموزشی ۳ روزه با حضور اساتید مدعو، شامل مباحث توسعه بانکداری بین‌الملل، کشاورزی دیجیتال و بازارهای نوظهور، بهره‌وری با رویکرد منابع و مصارف بانکی و پنل های مدیریت منابع و مصارف و پروژه کشاورزی قراردادی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.