تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 - 3:34
کد خبر : 1990

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

اقدامات بانک صادرات در حوزه ایثار و شهادت ارزشمند است

اقدامات بانک صادرات در حوزه ایثار و شهادت ارزشمند است
ششمین یادواره شهدای بانک صادرات استان مازندران با حضور کارکنان و جمعی از فرزندان و خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران منتصب به بانک صادرات برگزار شد.

در این مراسم آیت لائینی نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه باید اثرات و ثمرات یادواره‌های شهدا در بطن جامعه، محل خدمت و زندگی افراد به‌وضوح دیده شود، گفت: باید با توسل به سیره و شیوه‌ی شهدا گره‌گشای کار مردم باشیم چراکه این خواست شهدا بوده است.

ایشان ضمن ادای احترام به مقام شامخ هشت شهید بانک صادرات استان مازندران، گرامیداشت هفته بسیج و ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س)، اظهار کرد: حضرت زینب (س) به‌راستی بزرگ‌ترین روایتگر تاریخ است و توانست با روایتگری درست حماسه‌ی کربلا مانع از تحریف این واقعه‌ی بزرگ شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران بر لزوم حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اندیشه‌های شهدا و ایثارگران تأکید کرد و افزود: حضرت زینب (س) به بهترین نحو ممکن دستاوردهای قیام عاشورا را حفظ و انتقال دادند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: روایتگری دستاوردهای دفاع مقدس و بیان ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس بهترین شیوه مقابله با تهاجم دشمنان انقلاب است.

وی بابیان اینکه اگر جهاد تبیین نباشد دشمنان نظام با تبلیغات سوء جای حق و باطل و جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند، ادامه داد: حضرت زینب (س) در زمینه‌ی حفظ و نشر ارزش‌های قیام امام حسین (ع) نمونه تمام‌عیار بودند.

وی به جنایات منافقان و تجزیه‌طلبان در ایران اشاره و بیان کرد: این گروهک‌های کوردل ۱۷ هزار ترور را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی انجام دادند ولی امروز خود را مدعی آزادی و طرفدار حقوق بشر نشان می‌دهند.

آیت‌الله محمدی لائینی بر لزوم حفظ و نشر آثار و اندیشه‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان تأکید کرد و افزود: گسست نسلی یعنی اینکه نسلی برای حفظ و استمرار انقلاب اسلامی از جان خود بگذرد و در برابر دشمن تا بن دندان مسلح بایستند اما نسلی بدون مرور و بازخوانی این دستاوردها با ضدانقلاب همراهی کند.

ایشان بابیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس و خاطرات رزمندگان باید به همت خانواده‌های معظم این عزیزان تبیین و ترویج شود، افزود: اینکه بانک صادرات برای معرفی و ادای احترام به مقام شامخ شهدای این بانک هرساله یادواره برگزار می‌کند اقدامی شایسته تحسین است و در کنار این مراسم‌ها باید به حفظ و نشر سیره  اندیشه‌های شهدا نیز توجه شود.

وی با تأکید بر اینکه باید اثرات و ثمرات یادواره‌های شهدا در بطن جامعه، محل خدمت و زندگی افراد به‌وضوح دیده شود، گفت: باید با توسل به سیره و شیوه‌ی شهدا گره‌گشای کار مردم باشیم چراکه این خواست شهدا بوده است.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی‌فقیه در مازندران در پایان سخنانش گفت: انس با قرآن، اقامه نماز، حفظ عفاف و حجاب، حلال‌خواری، تکریم ارباب‌رجوع، نوع‌دوستی، احترام به حقوق دیگران و … باید خروجی یادواره‌های شهدا باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.