تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 - 21:42
کد خبر : 1363

مدیرکل بیمه سلامت مازندران؛

بسیج نماد خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است

بسیج نماد خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است
مدیرکل بیمه سلامت مازندران طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت:  طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیج باید در وسط میدان باشد تا ارزش‌ها و فضیلت‌های انقلاب زنده بماند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران، نشست بصیرتی و حلقه صالحین اداره کل بیمه سلامت مازندران با حضور مدیرکل، رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلای مازندران، فرمانده حوزه کارمندان سپاه و جمعی از مسئولین و همکاران بسیجی و روسا و همکاران ادارات شهرستانی (به‌صورت ویدئوکنفرانسی) در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

دکتر محمدرضا میرزایی، مدیرکل بیمه سلامت مازندران طی سخنانی در این نشست بیان داشت: هفته بسیج نمادی است تا ما یادی کنیم از تمام کسانی که به‌عنوان بسیجی در عرصه‌های مختلف تلاش و ایثار کردند تا ایران اسلامی پابرجا بماند. بسیج عنوان فراگیری است و به همه زنان و مردان ایرانی تعلق دارد که دلشان برای آبادانی و یک کشور خوب می‌تپد و تلاش می‌کند ایران اسلامی در مسیر سازندگی گام بردارد. وی افزود: قطعاً بسیج در همه حوزه‌ها حضور فعال دارد، در عرصه سازندگی، در عرصه توسعه مملکت و امام راحل (ره) نیز تشکیل بسیج را برای دفاع از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی نمود و طراحی زیبایی که در جنگ دیدید.

ارزش زحمات زیادی در جنگ کشیده سپاه هم همین‌طور در مأموریت‌ها موفق بودند ولی وقتی بسیج به این دوران اضافه شد معادلات نظامی عوض شد بسیجی بی‌ادعا در کنار همه دستگاه‌ها حضور دارد و از این حیث بسیج مقدس است در این هفته باید یادی کنیم از تمام شهدا شهدایی که ایثار کردند و در جای‌جای ایران اسلامی چه در دفاع مقدس و در تمام عرصه‌ها جانشان را اهدا کردند تا بقیه بهتر زندگی کنند باید یاد کنیم از امام شهدا و شهدای گران‌قدر استان مازندران استان مازندران به‌عنوان یک استان بی‌نظیر و ویژه در تمامی ارزها است جایگاه لشکر ۲۵ کربلا در جنگ بسیار برجسته بود.

در ادامه، سرهنگ مجید رضا شعبانی، رئیس سازمان بسیج ادارات کل و کارمندان سپاه کربلای استان طی سخنانی ضمن تبریک سالگرد چهل و دومین سالگرد تشکیل سازمان بسیج مستضعفان بیان داشت: جامعه ما تشنه خدمت است و منتظر است تا از دست من و شما کاری بربیاید. منتظر این است که در معیشت و زندگی اتفاق خوب بیفتد. اگر تدابیر و دستورات و جلسات به این امر منتج نشود تا برای خانواده‌ها اتفاقی رقم نخورد،  آن‌ها و ما و شمارا باور نخواهند کرد.

وی افزود: بسیج برای دستگیری و انجام کار در میدان وارد می‌شود. انقلاب ما بر اساس انقلاب مستضعفین شکل گرفت و خدمات را این قشر نیاز دارد. خدمات بیمه سلامت نیز باید به همین سمت و حمایت از اقشار مستضعف باشد و بهترین خدمت، خدمت به این قشر است. کسانی که در تمامی عرصه‌های انقلاب و حوادث به‌عنوان یک نیروی فعال حاضرند. باید طوری کارکنیم که بر اساس بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، وقتی‌که حضور حضرت قائم (عج) انجام شد، آن‌قدر در جایگاهی که هستیم خوب کارکنیم تا شاخص باشیم و جزو یاران ایشان باشیم. ما باید کاری کنیم تا شرمنده شهدا نباشیم و در هر منصب و شغلی که هستیم باید مثمر ثمر باشیم و باید در این مسیر اهداف شهدا را دنبال کنیم.

همچنین حجت‌الاسلام فلاح، امام جماعت این اداره کل نیز طی سخنانی بسیج را شجره طیبه و درخت پاک برشمرد و افزود: خصوصیات این شجره طیبه این است که هم‌ ریشه‌اش محکم و شاخه‌هایش در آسمان است. وی افزود: بسیج تکلیف گرا است و منتظر دستور نمی‌ماند و هر جا که احساس تکلیف و وظیفه کرد در آن میدان حضور پیدا می‌کند. در سال‌های پس از جنگ نیز حضور بسیجیان را لمس کردیم علی‌الخصوص در پیشامدهای مختلف که برای نظام و انقلاب پیش آمد، بسیج در میدان حاضر شد و در حوادث مختلف بسیج جانانه در آن صحنه‌ها حضور پیدا می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.