تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آذر 1401 - 23:39
کد خبر : 2010

تقدیر دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران از بانک سپه مازندران

تقدیر دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران از بانک سپه مازندران
دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور به جهت تلاش و جدیت مدیریت شعب بانک سپه استان مازندران با اهدا لوح سپاس از وی قدردانی نمود. 

به گزارش روابط عمومی بانک سپه استان مازندران، حجت الاسلام ثقفی مشاور وزیر اقتصاد در امور ایثارگران در دیدار با مظاهر ابراهیمی مدیر شعب بانک سپه مازندران فرهنگ ایثار و شهادت را فرهنگی برگرفته از الگوی رفتاری و اخلاقی ائمه اطهار (ع) دانست و گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی تا به امروز برای اعتلای فرهنگ ناب خود هزینه های بسیاری داده است و ما باید قدردان و نگهبان آن باشیم.

وی با اشاره به این مطلب که باید به مسائل و مشکلات جامعه ی شاهد و ایثارگر نگاه ویژه و مهربانانه ای داشت افزود: دفاع و حمایت از جامعه ی شاهد و ایثارگر، دفاع از نظام و اسلام است.

وی بیان داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عاملی اثرگذار در اعتلای روزافزون انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مشاور وزیر اقتصاد در امور ایثارگران در ادامه با تأکید بر اینکه ایثارگران فرهنگ گرانبهای ایثار و شهادت را با مادیات معامله نمی کنند، افزود: باید در برابر تحرکات دشمنان که هدف آخرشان دلسردی و ناامیدی مردم از نظام است، بااحتیاط عمل کنیم و دچار احساسات و هیجانات روانی نشویم.

مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت امور اقتصادی و دارایی بیان داشت: حضور گسترده فرزندان شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز در بنگاه های اقتصادی ضامن سلامت نظام اداری در این سازمانها است.

وی تصریح کرد: باید از آرمانهای انقلاب مثل گذشته حمایت و پاسداری کنیم و در حفظ آثار دفاع مقدس که برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است، کوشا باشیم.

در پایان این نشست حجت الاسلام ثقفی مشاور وزیر اقتصاد در امور ایثارگران به نمایندگی از دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور لوح تقدیری را به مدیر شعب بانک سپه مازندران اهدا نمود.

متن لوح رضا رحیمی نصب دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور به مدیریت شعب بانک سپه مازندران به شرح زیر است:جناب آقای مظاهر ابراهیمی مدیر محترم بانک سپه استان مازندران

با سلام و تهنیت و آرزوی موفقیت

به راستی چه زیباست عطش زلال معرفت ایثار و شهادت طلبی را با خدمت رسانی به عزیزترین قشر جامعه سیراب کردن و عاشقانه در این عرصه قدم برداشتن. همت بلند و اراده مستحکم در پاسداشت و اکرام عشق به ایثار که زیباترین جلوه خلقت است ارزنده ترین آرایه ای است که زیبنده پرورش یافتگان مکتب عاشورایی است.

تلاش و جدیت جنابعالی درخور تحسین و خدمات بی شائبه آن برادر ارجمند در خدمت رسانی به یادگاران هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران عزیز اسطوره های ملت ایران موجب مباهات و شایسته تقدیر می باشد.

اینجانب به مصداق آیه «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» مراتب تقدیر و تشکر خویش را از خدمات ارزشمند جنابعالی عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزونتان را مسئلت می نمایم.

رضا رحیمی نسب

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.