تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1400 - 0:20
کد خبر : 1090

مهندس عاشقان عضو شورای شهر ساری:

مردم نگاه خوبی به شهرداری ندارند

مردم نگاه خوبی به شهرداری ندارند
اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری با حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی‌فقیه در مازندران دیدار و گفتگو کردند.

مهندس علی عاشقان از اعضای شورای اسلامی شهر ساری در این دیدار  بابیان اینکه کفه ترازو در شهرداری ساری خالی است، افزود: اعضای شورای شهر ساری با همین وضع موجود تلاش دارند تا پروژه‌های شهرداری ساری به سرانجام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

مهندس عاشقان در دیدار اعضای شورای شهر ساری با حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی  نماینده ولی‌فقیه در مازندران ضمن درخواست حمایت معنوی از طرف نماینده ولی‌فقیه در مازندران، بیان کرد:  اینکه مردم از عملکرد شهرداری رضایت ندارند ما درک می‌کنیم مردم نگاه خوبی به شهرداری ندارند.

عضو شورای اسلامی شهر ساری افزود: در این ۷۰ روز از آغاز شورا دوستان هرکدام به‌نوبه خود تلاش کردند اما چنانچه جایی دیدید رویه‌ای که در شورا پیش‌گرفته شده مطابق با مصلحت نظام نیست ما را بخواهید ارشاد و راهنمایی کنید.

عاشقان تصریح کرد: دخل‌وخرج شهرداری باهم برابر است در بحث پروژه‌های عمرانی هم‌دلمان می‌خواهد که آغاز شود تا خود مردم استفاده کنند تا در دسترس خانواده‌های ما هم قرار بگیرد، ولی برای برنامه‌ها و تکمیل پروژه‌ها بودجه‌ای وجود ندارد.

این عضو شورای شهر ساری عنوان کرد: با همین وضع موجود اعضای شورای شهر زحمت می‌کشند ولی کفه ترازو خالی است با این کفه امیدواریم حال دل شهرمان و مردممان خوب باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.