تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1400 - 3:02
کد خبر : 860

پیام تسلیت مدیرکل اوقاف مازندران در پی ارتحال علامه حسن‌زاده آملی

پیام تسلیت مدیرکل اوقاف مازندران در پی ارتحال علامه حسن‌زاده آملی
حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در پیامی ارتحال عالم ربّانی و سالک توحیدی حضرت علامه حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در پیامی درگذشت عالم ربّانی و سالک توحیدی حضرت علامه حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون
رحلت عالم ربانی حضرت آیت ‌الله علامه حسن زاده آملی «رحمه الله علیه» عضو مؤثر انقلاب و پشتوانه انقلاب اسلامی… موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.
این فقیه انقلابی که از پیشگامان نهضت اسلامی علیه رژیم ستمشاهی و یار صدیق بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بود عمر پربرکت خویش را صرف اسلام و انقلاب اسلامی نمودند که یقیناً در خاطر مردم شریف باقی خواهد ماند.
این ضایعه را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب، بیت مکرم آن عالم وارسته، همه شاگردان مکتب ابا عبدالله الحسین(ع) و ملت‌های مسلمان جهان تسلیت می‌گوییم و از درگاه خداوند متعال برای روح بلند آن مرحوم، علو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع) و برای عموم بازماندگان صبر مسئلت داریم.

ابراهیم حیدری جناسمی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.