تاریخ انتشار : دوشنبه 8 شهریور 1400 - 11:47
کد خبر : 397

رئیس سازمان آتش نشانی ساری خبر داد:

امدادرسانی ۱۱۷۲ حادثه طی چهار ماهه نخست سال جاری

امدادرسانی  ۱۱۷۲ حادثه طی چهار ماهه نخست سال جاری
علی دومیرکلایی رئیس سازمان آتش نشانی ساری گفت: طی چهار ماهه نخست سال جاری آتش نشانی مرکز استان به یک هزار و 172 مورد از حوادثی که برای شهروندان به وقوع پیوسته امداد رسانی کرد.

وی به تلاش بی وقفه و شبانه روزی آتش نشانان اشاره و تصریح کرد: طی این مدت ۵۰۶  مورد عملیات اطفای حریق  و ۶۶۶ مورد عملیات امداد و نجات در گزارشات کارشناسان به ثبت رسیده است.

رئیس سازمان آتش نشانی ساری در ادامه بیان کرد: در چهار ماهه نخست سال ۷۶۶ واحد مسکونی و ۷۲ واحد تجاری به لحاظ اجرای ضوابط و دستورالعمل ایمنی مورد بازدید کارشناسان قرار گرفتند.

وی افزود: در مدت چهار ماهه نخست سال یک هزار و ۲۷ نفر ساعت به شهروندان و متقاضیان آموزش ایمنی ارائه شد و همچنین بنا به درخواست شهروندان حادثه دیده،مراجع قضایی و بیمه ها، ۴۸ مورد گزارش کارشناسی و علت یابی حریق و ۲۵ مورد گواهی حریق صادر شده است.

دومیرکلایی با بیان اینکه اعلام سریع و به موقع حوادث از طریق سامانه ۱۲۵ در کاهش خسارت جانی و مالی تاثیر گذار است، گفت : امیدواریم با رعایت نکات ایمنی شاهد کاهش آمار حوادث در سطح شهر باشیم.

وی از عموم شهروندان فهیم ساری خواست ضمن فراگیری آموزش های ایمنی، محل زندگی و محل کسب و کار خود را به سیستم اعلام حریق و تجهیزات ایمنی از قبیل کپسول آتش نشانی و سایر تجهیزات لازم اطفای حریق مجهز نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.