تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1402 - 23:45
کد خبر : 2323

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:

معرفی مازندران با استفاده از ظرفیت‌های هنری

معرفی مازندران با استفاده از ظرفیت‌های هنری
برگزاری «نمایشگاه بوم و بَر» در سالن نمایشگاه خانه ملت مجلس شورای اسلامی می‌تواند نقطه‌ی عطفی برای تصمیم سازان و قانون‌گذاران کشور برای نگاهی متفاوت با توجه به ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل استان باشد.

علی کریمی فیروزجائی، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح نمایشگاه آثار و تولیدات حوزه هنری مازندران به میزبانی مجلس شورای اسلامی، گفت: از نزدیک در جریان فعالیت‌های گسترده حوزه هنری مازندران در راستای اعتلای فرهنگ، هنر، آداب، سنن و … با تولید آثار فاخر هنری قرار دارم و از این بابت از تلاش‌های شبانه‌روزی مدیریت و مجموعه‌ی حوزه هنری مازندران قدردانی می‌نمایم.

علی کریمی فیروزجائی، نماینده مردم بابل هم ضمن تبریک روز و هفته مازندران به مردم این خطه و تقدیر از برگزارکنندگان نمایشگاه بوم و بر، این نمایشگاه را رویدادی توصیف کرد که قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان مازندران را در عرصه‌های مختلف دین، فرهنگ، هنر، دانش، ورزش و حوزه‌های کشاورزی و صنعتی و گردشگری و اقتصاد دریایی همه را یکجا در قالب هنر و تصویر به نمایش گذاشته‌اند.

وی افزود: در این نمایشگاه ایثارگران دوران دفاع مقدس استان، شخصیت‌های بزرگ و مشاهیر علمی و مذهبی و دینی استان مازندران و شخصیت‌های هنری و خیرین بزرگ استان را در قالب تصاویر و مکتوبات معرفی‌شده‌اند. امیدواریم این قبیل نمایشگاه‌ها در استان‌ها و حوزه‌های مختلف در راستای شناخت ظرفیت‌های استان‌ها به یکدیگر برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: حوزه هنری استان مازندران می‌تواند در نهادینه کردن میراث تمدنی مازندران که ریشه در عمق تاریخ دارد نقش بسزایی ایفا نماید.

کریمی بابیان اینکه با زبان هنر می‌توان ظرفیت‌های مازندران را به کشور و حتی خارج از مرزهای جغرافیایی معرفی کرد افزود: برگزاری «نمایشگاه بوم و بَر» در سالن نمایشگاه خانه ملت مجلس شورای اسلامی می‌تواند نقطه‌ی عطفی برای تصمیم سازان و قانون‌گذاران کشور برای نگاهی متفاوت با توجه به ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل استان باشد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر صحبت‌های خود گفت: ظرفیت استان مازندران در مسافر پذیری و گردشگری نیاز به توجه ویژه دارد. مازندران سه میلیون و سیصد هزار نفر جمعیت دارد اما در ایام پایان هفته هفت میلیون نفر را سرویس می‌دهد؛ به‌عبارت‌دیگر مازندران بودجه استانی می‌گیرد و خدمات ملی ارائه می‌دهد که باید در حوزه‌های مختلف بودجه‌ای، امکانات رفاهی، خدماتی، بهداشتی و رفاهی موردتوجه ویژه در دولت قرار بگیرد.

لازم به ذکر است؛ به مناسبت روز و هفته مازندران نمایشگاه آثار و تولیدات حوزه هنری مازندران با عنوان «نمایشگاه بوم و بَر»، در سالن نمایشگاه خانه ملت مجلس شورای اسلامی افتتاح شد و تا روز سه‌شنبه ۲۳ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.