تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 - 0:51
کد خبر : 1398

 مدیرعامل هلدینگ آینده پویا:

باید به سمت تولید کاغذ تحریر حرکت کنیم

باید به سمت تولید کاغذ تحریر حرکت کنیم
تا زمانی که واردکننده کاغذ با ارز ۴۲۰۰ تومانی کاغذ تحریر و روزنامه وارد کند بدیهی است چوب و کاغذ نمی‌تواند  با بازار داخل رقابت کند اما فعال کردن خط یک به ما قدرت رقابت می‌دهد.

دکتر پناهیان  مدیرعامل هلدینگ آینده پویا در جلسه معارفه مدیرعامل جدید شرکت چوب و کاغذ مازندران به مشکلات مدیریت بر این مجموعه اشاره کرد و گفت: حدود ۱۵۰ هزار میلیارد تومان ارزش دارایی شرکت است که همواره تلاش کردیم بر پایه‌ی تصمیم‌گیری‌های درست و با همراهی سایر سهامداران آن را اداره نماییم.

پناهیان ادامه داد: ما این مشقت‌ها را به جان خریدیم و هزینه دادیم تا چرخ تولید این شرکت در مازندران بچرخد و برای کارگران زحمت‌کش این مجموعه مشکلی پیش نیاید و امیدی که خانواده‌ها به این مجموعه‌دارند ناامید نشود.

مدیرعامل شرکت آینده پویا ادامه داد: اداره شرکتی با چنین  طول و عرضی آسان نیست و اگر نگاه سوداگر داشته باشیم  باید تعدیل نیرو داشته باشیم تا به سود برسیم  . اما ما هم در این کشور زندگی می‌کنیم و از اوضاع زندگی مردم به‌ویژه کارگران ارجمند آگاهی داریم و هرگز راضی به اجرای چنین طرحی نشدیم و با مشکلات بسیار  تا امروز دوام آوردیم. وی افزود: تا زمانی که واردکننده کاغذ با ارز ۴۲۰۰ تومانی کاغذ تحریر و روزنامه وارد کند بدیهی است چوب و کاغذ نمی‌تواند  با بازار داخل رقابت کند اما فعال کردن خط یک به ما قدرت رقابت می‌دهد.

دکتر پناهیان اظهار داشت: سلامت مالی، اخلاقی، فکری و رفتاری خط قرمز من با مدیران است و به جناب نیک نژاد هم گفتم این  معیار و میثاق ما با هر مدیری است چون این مکان امانت است و ما امانت‌دار  هستیم.

وی خاطرنشان کرد: نکته مهم تولید است که باید مدیریت جدید به آن توجه کند، شرکت در ماه گذشته افزایش چشمگیر تولید داشته  و همین موجب می‌شود که بگوییم مجموعه ظرفیت تولید بالایی دارد  و با همخوانی و هماهنگی به‌جایی که هدف‌گذاری شد خواهیم رسید.

مدیرعامل شرکت آینده پویا افزود: امروز با دلار ۳۰ هزارتومانی کسی نمی‌تواند خط تولید شماره یک را در کشور راه‌اندازی کند، باید دنبال ارتقای تولید در این بخش باشیم . پناهیان در ادامه به طرح توسعه شرکت چوب و کاغذ مازندران پرداخت و گفت: طرح‌های توسعه هم باید در زنجیره ارزش کارخانه باشد  و ارزش‌های نهفته این مجموعه را افزایش دهد.

وی در خصوص مدیرعامل جدید شرکت گفت: جناب نیک نژاد از مدیران لایق و شایسته این کشور بوده و امروز با تعامل و همکاری و همراهی هیئت‌مدیره انتظار داریم شرایط برای ارتقاء شرکت فراهم گردد.  مدیر شرکت آینده پویا در پایان گفت: امیدواریم از این امانتی که در دست ماست به‌خوبی استفاده کنیم و از همه اعضا قدردانی می‌کنم و به خاطر دستاوردهایی که در این مدت به دست آوردیم از همه به‌ویژه کارگران زحمتکش تشکر می‌کنم.

چوب و کاغذ چشم‌وچراغ شمال است

دکتر امید نیک نژاد در ادامه این مراسم گفت: من هشت سال قبل کلید یک شهر را تحویل دادم و از استان رفتم امروز کلید یک کارخانه را به من دادید و به شهر خودم برگشتم. وی افزود: کرسی مسئولیت ‌ حاصل خون شهیدان است و هر نوع کوتاهی در این بخش خیانت به خون شهیدان است.

مدیرعامل جدید شرکت چوب و کاغذ مازندران اظهار داشت: من در چند شهر فرماندار بودم اما هیچ‌کدام به‌اندازه مدیریت من در این شرکت بازخورد مردمی نداشت و همین نشان می‌دهد ارزش و اهمیت چوب و کاغذ چه اندازه برای مردم شریف مازندران بالاست.

وی ادامه داد: باید بر تولید تأکید کنیم و به سمت تولید کاغذ تحریر و کاغذ روزنامه برویم، تمرکز ما در شرکت چوب و کاغذ بر تولید فلوتینگ مثل این است که به تعبیر دکتر پناهیان از یک ماشین بنز برای حمل بار استفاده کنیم و این منطقی و معقول نیست.

مدیر جدید مجموعه چوب و کاغذ گفت: از همه‌کسانی که در رسانه‌ها و فضای مجازی پیام دادند ‌، قدردانی  می‌کنم و این نوید را می‌دهم که ما همه ید واحد هستیم اما مجموعه تصمیم‌گیری‌ها از طریق رأس مجموعه اعلام می‌شود و درنهایت کار یک کار جمعی است و همه باید به موارد ضروری و نکاتی که دکتر پناهیان فرمودند متعهد باشیم و یقین بدانیم مشکلی پیش نمی‌آید.

دکتر امید نیک نژاد بیان داشت: مجموعه چوب و کاغذ مازندران نه متعلق به من است و نه متعلق به دکتر پناهیان و نه متعلق به  شرکت آینده پویا بلکه این مجموعه متعلق به کارگران و خانواده‌های آنان  و آن کودک دانش‌آموزی است که در دورترین نقطه کشور منتظر کتاب درسی خود است تا در زمان مناسب به دستش برسد. نیک نژاد در پایان گفت: همه افرادی که در مجموعه هستند باقدرت کار کنند و تا روزی که همه به میثاق عمل کنیم در مجموعه هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.