تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1400 - 1:28
کد خبر : 941

موسی خلیلی به عنوان شهردار نکا ابقا شد

موسی خلیلی به عنوان شهردار نکا ابقا شد
در جلسه  شورای اسلامی شهر نکا، پس از بحث و تبادل نظر برای انتخاب شهردار، سرانجام شورای ششم این شهر با اجماع هفت نفره و به صورت قاطع رأی به ادامه فعالیت موسی خلیلی به عنوان شهردار نکا داد تا این جوان پُر کار نکایی دوباره بر مسند مدیریت شهری نکا نشسته و بتواند برنامه‌های خود را برای پیشرفت این شهر عملیاتی سازد.

در همین راستا سیداسماعیل میری رئیس شورای شهر نکا  با اشاره به روند انتخاب شهردار این شهر، اظهار کرد: از ابتدای تشکیل شورای ششم شهر نکا نزدیک به ۳۰ جلسه با حضور اعضای شورا تشکیل و بررسی‌های متفاوت تخصصی و متفاوتی در جلسات متعدد با موضوع انتخاب شهردار نکا انجام شد.

وی افزود: با توجه به سوابق اجرایی کاندیداهایی که باید مطرح می‌شدند در حقیقت فرم‌هایی تهیه شد تا با سوابق اجرایی رشته‌های مرتبط درکنار موضوعاتی مانند ایثارگری و سایر موارد امتیازبندی و فراخوانی برای انتخاب شهردار نیز انجام گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر نکا از نام‌نویسی تعدادی از افراد به عنوان کاندیدا پس از فراخوان خبر داد و خاطرنشان کرد: بعد از تکمیل فرم شماره یک از سوی کاندیداها، امتیازبندی صورت گرفت و در نهایت دو نفر به نام‌های آقایان سیدرضا ابراهیمی و مهندس موسی خلیلی بالا آمدند که در روز نهم شهریورماه جناب آقای سیدرضا ابراهیمی انصراف خود را اعلام کردند.

این مسئول اضافه کرد: امروز که روز دهم شهریور ماه است رأی‌گیری برای انتخاب شهردار انجام شد و جناب آقای مهندس موسی خلیلی با هفت رأی به عنوان شهردار انتخاب شد و امروز نیز مهندس خلیلی برنامه‌ها و طرح‌های خود را در صحن علنی شورا ارائه کردند.

در پایان وی گفت: این برنامه‌ها شامل طرح‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت در حوزه‌های مختلف ازجمله عمرانی، گردشگری و بهداشت و سلامت شهروندان بوده که به سمع و نظر اعضای شورای شهر نکا رسید و در نهایت آقای مهندس خلیلی به عنوان شهردار شهر نکا انتخاب شد./پیک نکا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.