تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 2:40
کد خبر : 1310

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

تشکل‌های کارگری برای رونق تولید تلاش می کنند

تشکل‌های کارگری برای رونق تولید تلاش می کنند
در دیدار مدیران تشکل های کارگری با سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ضمن تأکید بر تحقق شعار سال و رونق تولید، بر ضرورت تقویت تشکل ها، صیانت از نیروی کار، ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشت کارگران تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران، علی باقری سرپرست اداره کل  در دیدار صمیمی با مدیران تشکل های کارگری از نقش مهم تشکل های کارگری در پیشبرد اهداف ادارات کار و مدیران واحدهای تولیدی سخن گفت و افزود: باید اذعان داشت که مازندران تشکلهای کارگری تاثیرگذار و قابل احترامی دارد و با همکاری وهمراهی آنان می توان خدمات شایسته ای به جامعه هدف ارائه کرد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ترویج فرهنگ سه جانبه گرایی و تقویت تشکل های کارگری و کارفرمایی را ازجمله اهداف این مجموعه ذکرکرد و افزود: همه وظیفه داریم در راستای ایجاد اشتغال و حفظ و صیانت از نیروی کار گام برداریم و انتظار کمک و همراهی تشکل های کارگری را داریم.

“نصراله دریابیگی” رییس کانون بازنشستگان کارگری و دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران نیز در این دیدار و در آستانه ۲۹ آبان سالروز تصویب قانون کار با اشاره به تاکید قانون کار بر تقویت و تشکیل نهادهای کارگری در واحدهای تولیدی طی سخنانی اظهار کرد: تشکل های کارگری مشاورین امین کارفرمایان هستند و از هیچ کوششی برای رونق تولید دریغ نخواهند کرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران خواستار حمایت همه جانبه اداره کل کار استان از تشکل های کارگری گفت: روزی که به مازندران آمدم و افتخار خدمتگذاری به جامعه کارگری را پیدا کردم آمارتشکل های کارگری درحد صفر بود وهمان ایام با تشکیل انجمن ها و شوراهای کارگری گام بزرگی را در استان برداشته شده است.

او با بیان این مطلب که به تمام تفکرات و جناح ها احترام می گذاریم؛ گفت: برای دفاع ازحقوق حقه کارگران با هیچ فرد و گروهی مصالحه نخواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.