تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 - 23:16
کد خبر : 1540

مدیریت درمان تأمین اجتماعی مازندران:

به دنبال ارتقاء شاخص‌های  رفاه و درمان هستیم

به دنبال ارتقاء شاخص‌های  رفاه و درمان هستیم
دکتر باقرزاده نماینده مردم شریف بابلسر و فریدونکنار با حضور در ستاد مدیریت درمان تأمین اجتماعی مازندران با دکتر محمد خورشیدی مدیر درمان استان دیدار و گفتگو کرد.

ارتقاء شاخص‌های بهداشت و درمان، همچنین توسعه و تجهیزات بیمارستانی محور گفتگوی مدیر درمان مازندران با نماینده مردم شریف بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی بود.

دکتر باقر زاده عضو مطرح و برجسته کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و نماینده پرتلاش مردم شریف شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار با حضور در ستاد مدیریت درمان تأمین اجتماعی مازندران با دکتر محمد خورشیدی مدیر درمان استان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه تخصصی که موضوعات مختلف حوزه بهداشت و درمان استان و ارتقاء شاخص‌های آن به‌ویژه در خصوص توسعه و رشد شاخص‌های درمان حوزه انتخابیه مدنظر در دستور کار قرار داشت، دکتر باقر زاده ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شایسته سازمان تأمین اجتماعی به‌ویژه در حوزه  درمان، همچنین تلاش‌های مستمر مدیر درمان استان و تیم همراه، بر تسریع در اتمام پروژه‌های در دست اقدام و استقرار و بهره‌برداری تجهیزات پزشکی و درمانی تأکید کرد.

دکتر محمد خورشیدی  ضمن خیرمقدم به دکتر باقر زاده و هیئت همراه و تشکر از ایشان و  مجمع نمایندگان و دیگر مسئولان ارشد استانی در کمک و همراهی برای توسعه امکانات، تجهیزات و تسهیل امور در خدمت به مردم، به ارائه گزارش مفصلی در خصوص اقدامات انجام‌شده و خدمات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف درمانی – ساخت‌وساز – تجهیزات و … پرداخت. مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران از اراده مدیرعامل، معاونین محترم، مقامات ارشد سازمانی ، مدیران ارشد استانی  در ارتقاء و رشد شاخص‌های  رفاه، درمان و توجه به رفاه جامعه هدف خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.