تاریخ انتشار : جمعه 16 مهر 1400 - 2:25
کد خبر : 965

مدیرعامل بانک دی خبر داد:

بانک دی متعلق به جامعه‌ی ایثارگری است

بانک دی متعلق به جامعه‌ی ایثارگری است
با حضور برات کریمی مدیرعامل بانک دی، حجت‌الاسلام یوسف پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، باقرزاده نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام قلی‌پور امام‌جمعه بابلسر و جمعی از مقامات محلی باجه بانک دی در شهرستان‌های بابلسر و فریدنکنار افتتاح شد.

مدیرعامل بانک دی در حاشیه‌ی آیین افتتاح باجه بانک دی در ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های بابلسر و فریدنکنار در گفتگو با خبرنگار گروه رسانه‌ای «حامی شمال» گفت: بانک دی بر اساس قانون اجازه تأسیس بانک‌های غیردولتی مصوب بیست و یکم فروردین‌ماه ۱۳۷۹، مستند به ماده ۹۸ قانون برنامه پنج‌ساله سوم توسعه اقتصادی،‌اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و با رعایت سایر قوانین جاری و باهدف تسهیل و فراهم ساختن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادی و مالی به‌ویژه در زمینه‌های پولی، مالی و بانکی تأسیس شد.

برات کریمی افزود: تحقق اهداف مذکور مستلزم تجهیز منابع مالی از طریق جذب سپرده‌ها، اخذ تسهیلات و استفاده از سایر ابزارهای پولی و مالی و تخصیص آن‌ها برای اعطای تسهیلات اعتباری و سرمایه‌گذاری در رشته‌های مختلف اقتصادی می‌باشد که بانک دی در راستای تحقق اهداف خود، به انجام کلیه عملیات مجاز پولی، مالی و بانکی (ریالی و ارزی) در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور و قانون عملیات بانکی بدون ربا در حوزه جغرافیایی مورد عمل خود، اقدام نموده است.

وی اظهار داشت: اکثریت سهامداران بانک دی از جامعه‌ی ایثارگری می‌باشند و به جرات می‌توان گفت بانک دی متعلق به جامعه‌ی ایثارگری است.

وی بیان کرد: بدون در نظر گرفتن این نکته که خانواده معزز و معظم شهدا و ایثارگران سهامداران و ذینفعان بانک دی هستند، خدمت به این جامعه جزء وظایف دینی و شرعی است و بانک دی این سیاست را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

کریمی تصریح کرد: یکی از خلأهای موجود در بانک دی نداشتن مراکز ارائه‌ی خدمت به جامعه‌ی هدف در شهرستان‌ها بود که بحمدالله با حمایت و مساعدت‌های دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این مشکل مرتفع گردید و باجه‌های بانک دی یکی پس از دیگری در ساختمان‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در حال افتتاح است.

بدون در نظر گرفتن این نکته که خانواده معزز و معظم شهدا و ایثارگران سهامداران و ذینفعان بانک دی هستند، خدمت به این جامعه جزء وظایف دینی و شرعی است و بانک دی این سیاست را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

وی بابیان اینکه بانک دی برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه‌ی هدف ۳ برنامه راهبردی را در دستور کار خود قرار داده است افزود: ایجاد میز خدمت یا باجه در مراکز بنیاد شهید هر شهرستان یکی از برنامه‌های بانک در راستای ارائه‌ی خدمات بانکی به مشتریان خود می‌باشد که تاکنون ۷۰ مرکز خدمت (باجه) در کشور افتتاح و در حال ارائه‌ی خدمات بانکی به مشتریان می‌باشند و امیدواریم تا پایان سال تعداد باجه‌های بانکی به ۱۶۰ باجه افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح باجه‌های بانک دی در ساختمان‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران بدین‌جهت است که خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به‌عنوان سهامداران اصلی این بانک در صورت مراجعه به ادارات بنیاد شهید در کنار انجام امورات اداری خود در صورت نیاز خدمات بانکی، بیمه‌ای و کارگزاری بانک دی را نیز دریافت نمایند.

تاکنون ۷۰ مرکز خدمت (باجه) در کشور افتتاح و در حال ارائه‌ی خدمات بانکی به مشتریان می‌باشند و امیدواریم تا پایان سال تعداد باجه‌های بانکی به ۱۶۰ باجه افزایش یابد.

مدیرعامل بانک دی دومین برنامه عملیاتی این بانک را تأمین امکان ارائه خدمات بانکی با استفاده از ظرفیت‌های موجود دانست و گفت: به این منظور تفاهم‌نامه‌ای را با پست‌بانک ایران به امضا رسانده‌ایم که بر اساس آن در کلیه واحدهای پست‌بانک، مشتریان بانک دی می‌توانند خدمات دریافت و پرداخت بانکی خود را انجام دهند. این کار باعث تسهیل و ارائه خدمات بهتر به خانواده شهدا و ایثارگرانی خواهد شد که در مناطق روستایی حضور دارند.

وی افزود: سومین برنامه بانک دی برای توسعه خدمات خود، ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان بانک به‌ویژه خانواده شهدا و ایثارگران است که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به‌زودی کلیه خدمات افتتاح حساب و دریافت تسهیلات در محل زندگی آنان ارائه خواهد شد و با گسترش خدمات بانکداری الکترونیک بانک دی، به‌زودی نیازهای مشتریان این بانک با استفاده از این خدمات انجام خواهد گرفت.

بانک دی در حال حرکت به‌سوی بانکداری الکترونیک و دیجیتال است و یقیناً در آینده‌ی نزدیک دیگر نیازی به تأسیس شعب جدید نخواهیم داشت و با افتتاح باجه‌هایی این‌چنینی بهترین خدمات را به مشتریان ارائه خواهیم داد.

کریمی یادآور شد: بانک دی بانام جامعه ایثارگری آغاز به کارکرده و در آینده‌ی نزدیک کلیه‌ی خدمات بانکی خود را (دریافت تسهیلات-افتتاح حساب-پرداخت حقوق و …) در قالبی جدید و الکترونیک به مشتریان ارائه خواهد داد.

وی اذعان داشت: بانک دی در حال حرکت به‌سوی بانکداری الکترونیک و دیجیتال است و یقیناً در آینده‌ی نزدیک دیگر نیازی به تأسیس شعب جدید نخواهیم داشت و با افتتاح باجه‌هایی این‌چنینی بهترین خدمات را به مشتریان ارائه خواهیم داد.

برات کریمی مدیرعامل بانک دی در پایان سخنانش گفت: خدا را شاکریم بانک دی ازجمله بانک‌هایی بوده که در سال ۱۳۹۹ کاهش زیان داشته و این‌یک موفقیت بزرگ برای بانک دی محسوب می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.