تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آبان 1400 - 18:45
کد خبر : 1124

حسن یزدانی:

کتابخوانى وظیفه‌ی ملى و واجب دینى است

کتابخوانى وظیفه‌ی ملى و واجب دینى است
حسن یزدانی قهرمان مازندرانی کشتی جهان ضمن سلامتی و تندرستی تمامی مردم، ورزشکاران، کودکان، نوجوانان و جوانان را به شرکت در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، حسن یزدانی قهرمان مازندرانی کشتی جهان ضمن سلامتی و تندرستی تمامی مردم، ورزشکاران، کودکان، نوجوانان و جوانان را به شرکت در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی دعوت کرد.

در متن پیام آمده است:

امروز کتابخوانى و علم‌آموزی، نه‌تنها یک وظیفه‌ی ملى، که یک واجب دینى است. برگزاری یازدهمین دوره  جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور امری ستودنی است و موجبات بهره‌مندی از برکات معنوی آن امام بزرگوار، امام رضا علیه‌السلام  و امام زمان (عج) را فراهم آورده ‌است.

همان‌طور که ورزش باعث سلامتی جسم است، کتاب و کتابخوانی نیز باعث آرامش روح و روان است. جشنواره رضوی موجب می‌شود که ما بیش‌ازپیش با امام رضا (ع) آشنا شویم، امامی که در خیلی از مراحل زندگی به‌ویژه در عرصه ورزش توسل به ایشان گرفته‌ایم و خواهیم گرفت.

اینجانب ضمن سلامتی و تندرستی تمامی مردم  عزیز شهرستان جویبار ،  ورزشکاران، کو دکان، نوجوانان و جوانان  را به شرکت در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی دعوت می‌کنم. باشد که این اقدام گامی در جهت پاسداشت فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی و انس و محبت مردم به ائمه اطهار (ع) باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.