تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 تیر 1401 - 1:05
کد خبر : 1830

قهرمانان بهره‌وری ١۴٠٠ بانک صادرات ایران تجلیل شدند

قهرمانان بهره‌وری ١۴٠٠ بانک صادرات ایران تجلیل شدند
رئیس شعبه هزار سنگر آمل و کارکنان تلاشگر این شعبه به‌عنوان قهرمانان بهره‌وری ١٤٠٠ بانک صادرات ایران معرفی و تجلیل شدند.

​مدیرعامل بانک صادرات ایران در نخستین هم‌اندیشی مدیران ستاد و صف سال ١۴٠١ بانک صادرات ایران از «قهرمانان بهره‌وری ١۴٠٠ شبکه بانک صادرات ایران» با اهدای تندیس و لوح سپاس تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات استان مازندران، در لوح اهدایی به امضای سید ضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران خطاب به قهرمانان بهره‌وری ١۴٠٠ بانک آمده است:

«بالندگی و ثمربخشی امروز ‌درخت کهنسال و ریشه‌دار بانک صادرات ایران، مرهون و مدیون دستان پرمهر باغبانان مهربانی است که خدمت به خلق را در جهت کسب رضای حضرت حق، وجهه همت خود قرار داده‌اند و عمر گران‌قدر خود را درراه آبادانی و شکوفایی ایران اسلامی عزیز، وقف کرده‌اند. اکنون‌که در سایه الطاف خداوند متعال با مدیریت شایسته و تلاش مستمر و مجدانه و بهره‌گیری از فرصت‌ها و تحقق انتظارات توانسته‌اید «قهرمان بهره‌وری ١۴٠٠ و شعبه برتر در سطح مدیریت شعب استان …» را از آن خودنمایید، کسب این عنوان را خدمت شما همکاران پرتلاش تبریک عرض می‌کنم. اینجانب ضمن قدردانی از زحمات جنابعالی و تمامی همکاران عزیزی که در کسب این موفقیت سهیم بوده‌اند، آرزومندم در آینده نیز با در نظر داشتن اهداف راهبردی و بلندمدت بانک صادرات ایران، در مسیر رشد و تعالی بیشتر این بانک پرافتخار و توسعه اقتصادی کشور عزیزمان موفق باشید.»

در این همایش که در سه بخش مدیران استانی، روسای شعب شبکه بانک و روسای شعب استانی از قهرمانان بهره‌وری ١۴٠٠ قدردانی به‌عمل‌آمده.

در این همایش از سرکار خانم فروغ ابراهیمی رئیس شعبه هزار سنگر آمل از استان مازندران و کارکنان تلاشگر این شعب به‌عنوان «قهرمانان بهره‌وری ١۴٠٠ و شعب برتر در سطح مدیریت شعب منطقه / استان» با اهدای تندیس و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.