تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 1:53
کد خبر : 1899

مدیر شعب بانک صادرات مازندران :

حمایت از واحدهای تولیدی رسالت بانک صادرات است.

حمایت از واحدهای تولیدی رسالت بانک صادرات است.
مدیر شعب بانک صادرات مازندران طی بازدید از نیروگاه شهید سلیمی نکا با مهندس حسینعلی تازیکی مدیرعامل نیروگاه برق شهید سلیمی نکا دیدار و گفتگو کرد.

وحید نصیری در ابتدای این دیدار نیروگاه ‌شهید سلیمی ‌نکا را با ۴۰ سال فعالیت پرافتخار و استوار در شبکه تولید برق، یکی‌ از مهم‌ترین‌ سرمایه‌های‌ ملی‌ دانست و گفت: باید به نیروگاه نکا به‌عنوان بزرگ‌ترین تأمین‌کننده انرژی در شمال کشور نگاه ویژه‌ای شود.

وی اظهار داشت: بانک صادرات ایران برای استمرار اشتغال و جلوگیری از توقف تولید در کنار واحدهای تولیدی قرارگرفته است و برای کمک به رفع این دغدغه مأموریت دارد.

نصیری از آمادگی این بانک برای کمک به تداوم فعالیت‌های تولیدی و اشتغال آفرین در استان مازندران خبر داد و گفت: قصد داریم با حمایت مالی از نیروگاه برق شهید سلیمی نکا گام بلندی در راستای حمایت از اشتغال، خودکفایی، سرمایه و تولید ملی برداریم.

وی اذعان داشت: بانک صادرات یکی از بانک‌های پیشرو در اعطای تسهیلات، اعتبارات و تأمین ارز واحد‌های تولیدی است، به همین دلیل با تسریع در ارائه خدمات بانکی، مانع زدایی از تولید با جدیت در دستور کار قرار دارد.

مدیر شعب بانک صادرات استان مازندران در پایان سخنانش تصریح کرد: یکی از وظایف و رسالت‌های اصلی بانک اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی، مردم و مشتریان است که برای تحقق این امر مهم، با طراحی محصولات جدید و جذب منابع، روند پرداخت تسهیلات را تسریع نموده است.

لازم به ذکر است در این دیدار مهندس حسینعلی تازیکی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا ضمن خیرمقدم و خوش‌آمد گویی به مدیر شعب بانک صادرات مازندران و هیات همراه در سخنانی به تشریح عملکرد این نیروگاه پرداخت. وی تولید برق را از حساس‌ترین و مهم‌ترین مسائل وزارت نیرو برشمرد و گفت: تولید برق زیرساخت همه زیرساخت‌های کشور است و علاوه بر معیشت و زندگی مردم، امنیت کشور وابسته به آن است و همه باید دست‌به‌دست هم داده تا شاهد تولید پایدار برق باشیم.

مهندس تازیکی به ساخت واحدهای جدید در نیروگاه نکا اشاره کرد و گفت: در استان به جهت مصارف کشاورزی، مهمان‌پذیر بودن و آماده بودن شرایط نیروگاه از بعد فنی و توجیه اقتصادی در طرح توسعه سیکل ترکیبی در فاز اول دو واحد گازی ۱۶۲ مگاواتی به ظرفیت ۳۲۴ مگاوات و در فاز دوم یک واحد بخاری به ظرفیت ۱۶۰ مگاوات در حال احداث می‌باشد که درمجموع با اجرای این پروژه قدرت نامی نیروگاه در آینده نزدیک به حدود ۲۷۰۰ مگاوات خواهد رسید.

وی به پروژه در دست اقدام آب‌شیرین‌کن اشاره کرد و گفت: با توجه به بالا بودن مصارف آب کشاورزی در استان و پایین آمدن کیفیت آب چاه‌های عمیق نیروگاه، پروژه آب‌شیرین‌کن به ظرفیت ۶ میلیون لیتر در شبانه‌روز در نیروگاه احداث گردید که در حال حاضر ۲ میلیون لیتر آب شیـــرین جهت استفاده واحدها تولید و در فاز بعدی بهره‌برداری از تمام ظرفیت آب‌شیرین‌کن انجام می‌گیرد.

همچنین مقرر گردید جهت تعامل و همکاری دوجانبه پیش‌نویس تفاهم‌نامه همکاری آماده و‌ جهت اقدام اولیه نیروگاه شهید سلیمی نکا نسبت به افتتاح حساب و واریز حقوق پرسنل اقدام نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.