تاریخ انتشار : جمعه 26 شهریور 1400 - 17:03
کد خبر : 703

مدیریت شعب بانک مسکن مازندران:

پرداخت ۱۶۵ فقره تسهیلات اشتغال به مددجویان مازندرانی

پرداخت ۱۶۵ فقره تسهیلات اشتغال به مددجویان مازندرانی
حاجی پور گفت: سال گذشته صد درصد اعتبارات اشتغال ویژه مددجویان مازندران از طریق بانک مسکن جذب شد و در سال جاری تاکنون ۱۶۵ فقره تسهیلات اشتغال پرداخت شد و ۳۵ درصد اعتباری که به بانک مسکن در بخش اشتغال تخصیص پیدا کرد، جذب شد و منجر به انعقاد قرارداد شد.

به گزارش پایگاه خبری «حامی شمال» سید حسین حاجی پور در نشست با حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد مازندران بابیان اینکه رسالت بانک مسکن تأمین منابع در امور مسکن است و با توجه به اینکه مردم در شرایط سخت معیشتی قرار دارند و در بخش رهن و اجاره مسکن با مشکل مواجه شدند، کمک‌های بسیاری در این زمینه صورت گرفته است، اظهار کرد: همه در مقابل مددجویان و نیازمندان وظیفه‌داریم تا به نحو احسن خدمات ارائه دهیم.

سرپرست مدیریت شعب بانک مسکن استان مازندران افزود: کمیته امداد به مددجویان خدمات شایانی ارائه می‌دهد که این کارها، قابل‌تقدیر است.

حاجی پور بیان کرد: از تمام ظرفیت و توان خود در راستای خدمت به نیازمندان استفاده می‌کنیم.

وی در مورد اشتغال‌زایی هم گفت: سال گذشته صد درصد اعتبارات اشتغال از طریق بانک مسکن جذب شد و در سال جاری تاکنون ۱۶۵ فقره تسهیلات اشتغال پرداخت شد و ۳۵ درصد اعتباری که به بانک مسکن در بخش اشتغال تخصیص پیدا کرد، جذب شد و منجر به انعقاد قرارداد شد.

حاجی پور اذعان کرد: تعامل و همکاری خوبی بین کمیته امداد و بانک مسکن وجود دارد و همچنان ادامه خواهد داشت.

در این دیدار حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه، در راستای همکاری با کمیته امداد در خدمت‌رسانی به نیازمندان با اهدای لوح سپاس از زحمات و مساعدت‌های بی‌شائبه سید حسین حاجی پور مدیریت شعب بانک مسکن استان مازندران تقدیر به عمل آورد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.