تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 0:47
کد خبر : 925

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران:

  کمک ۶میلیاردی به جامعه کارگری مازندران

  کمک ۶میلیاردی به جامعه کارگری مازندران
سردار برسلانی گفت: تاکنون ۶میلیارد و یکصدمیلیون تومان کمک های نقدی و غیر نقدی تحت عنوان نهضت مومنانه از سوی سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا، حوزه های مقاومت کارخانجات و نواحی تقدیم کارگران زحمتکش استان مازندران شد .

به گزارش پایگاه خبری «حامی شمال» ، سرداراحمدبرسلانی در چهارمین مرحله از آئین نهضت کمک های مومنانه سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا که با مشارکت اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران و با احسان و همدلی مدیران و کارگران بسیجی مراکز تولیدی استان در آخرین روز هفته دفاع مقدس با حضور سردار« برسلانی» جانشین فرماندهی سپاه کربلا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در جوار دو شهید خوشنام حسینیه عاشقان کربلا شهرستان ساری برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت اربعین حسینی و رحلت جانگداز عالم فقید علامه حسن زاده آملی، بیان کرد: علامه طباطبایی در وصف ایشان بیان کردند علامه حسن زاده آملی را کسی جزء امام زمان (عج) نشناخت.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا افزود: علامه حسن زاده آملی تاکید داشت که گوش‌های همه باید به فرمان امام خامنه ای باشد، از این شخصیت جهانی باید درس بگیریم، یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری تاکید به شرکت در نهضت مواسات است.

سردار برسلانی یادآور شد: برپایی نهضت مومنانه بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری با سپردن کار به مردم موفقیت‌آمیز خواهد بود، انسجام‌بخشی و ایجاد همدلی نیز وظیفه بسیجی‌ها است، البته همه اینها نشات گرفته از دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: امروز نیاز به همان نگاه دفاع مقدسی، سرشار از ایثار و شجاعت داریم، چرا که حاصل همه این اقدامات پیروزی بود، در هر مرحله از جنگ با همت زنان و مردان ما یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نیفتاد.

سردار برسلانی عنوان کرد: در آن دوره دشمنان جرات نزدیک شدن به خاک کشور را نداشتند چه برسد به الان که روز به روز در حال افول هستند، امروز تفکر بسیجی در سراسر دنیا ظهور پیدا کرده و حاصل آن بازدارندگی دفاعی برای جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی گفت: بسیجیان امروز در جبهه مقاومت توانستند پیروزی‌هایی را کسب کنند که حاصل تجارب دفاع مقدس است، ادامه‌ راه شهدا بهترین پاسخ به آن‌ها است، تا آن تمدن اسلامی که مدنظر مقام معظم رهبری است را ایجاد کنیم.

سردار برسلانی تاکید کرد: امروز شاهد همت بسیجی‌ها با کمک مردم هستیم که در نهایت بالغ بر ۶ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی دریافت و به جامعه کارگری اهدا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.