تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آبان 1400 - 18:54
کد خبر : 1127

آیت‌الله معلمی:

جشنواره کتابخوانی رضوی موجب شناخت بهتر ائمه معصومین می‌شود

جشنواره کتابخوانی رضوی موجب شناخت بهتر ائمه معصومین می‌شود
آیت‌الله معلمی نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری  با صدور پیامی مردم را به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کردند.

آیت‌الله معلمی نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه شهرستان قائم‌شهر هم‌زمان با برگزاری یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی و ترویج سیره ائمه اطهار (ع) در جامعه، با صدور پیامی مردم را به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کردند.

در متن پیام آمده است:

یکی از عوامل مهم و کلیدی در ارتقای فرهنگ هر جامعه‌ای، کتاب و کتابخوانی و سوق دادن مردم به سمت فرهنگ مطالعه و انس بیش‌ازپیش با کتاب است. یکی از ابزارهای مؤثر تحقق این مهم، برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی با معرفی کتاب‌های ارزشمند و مفید است.

جشنواره کتابخوانی رضوی واقعاً تدبیر خوبی بوده و هرساله هم ادامه دارد موجب رونق و تقویت فرهنگ کتابخوانی در جامعه و گسترش مطالعه و شناخت و درک بیشتر و بهتر ائمه معصومین بخصوص زندگانی امام رضا (ع) و اهل‌بیت می‌شود.

انسان در درجه اول ارزشش به آگاهی و در درجه بعدی پابندی به موازین حکمت و موازین حق می‌باشد.  امید که همه عزیزان از برکات معنوی و معارف برآمده از این جشنواره بهره‌مند شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.