تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1400 - 17:56
کد خبر : 634

مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت امور اقتصادی و دارایی:

بانک صادرات بانکی عزتمند و مقتدر است

بانک صادرات بانکی عزتمند و مقتدر است
به گزارش پایگاه خبری «حامی شمال» مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت امور اقتصادی و دارایی در سفر به مازندران با جمعی از فرزندان شاهد و ایثارگران شاغل در بانک صادرات مازندران به نمایندگی از خانواده بزرگ ایثارگران بانک صادرات استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام لطف‌الله ثقفی بابیان اینکه بانک صادرات ایران با جذب ١۴ هزار ایثارگر، رتبه اول را در بین دستگاه‌های تابعه‌ وزارت امور اقتصادی و دارایی کسب کرده است، گفت: بانک صادرات نسبت به ایثارگران نگاه ویژه‌ای دارد که این رویکرد ارزشمند جای تقدیر دارد.

وی اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی تا به امروز برای اعتلای فرهنگ ناب خود هزینه‌های بسیاری داده است و ما باید قدردان و نگهبان آن باشیم. وی با اشاره به این مطلب که باید به مسائل و مشکلات جامعه‌ی شاهد و ایثارگر نگاه ویژه و مهربانانه‌ای داشت افزود: دفاع و حمایت از جامعه‌ی شاهد و ایثارگر، دفاع از نظام و اسلام است.

مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت امور اقتصادی و دارایی بیان داشت: حضور گسترده‌ فرزندان شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز در بانک صادرات ایران ضامن سلامت نظام اداری در این بانک بزرگ‌شده است که پیشرفت‌های چشمگیر آن نیز از حیث منابع مالی و مسائل مرتبط به سیستم بانکداری دلیلی بر این مدعاست.

وی بانک صادرات ایران را بانکی عزتمند و مقتدر خواند و گفت: ایثارگری محدود به زمان جنگ نیست بلکه امروز نیز کشور در جنگ اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه نیاز به ازخودگذشتگی و ایثار دارد.

مدیر شعب بانک صادرات مازندران نیز در این نشست به برنامه‌ریزی و تلاش شبکه بانک صادرات ایران در جهت پاسداشت خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان جنگ تحمیلی و آزادگان سرافراز اشاره کرد و گفت: خانواده بانک صادرات استان مازندران ۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کرده که شامل شهدای نهضت اسلامی و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و همین‌طور شهدای فاجعه منا هستند.

نصیری اظهار کرد: بانک صادرات مازندران این افتخار را دارد که ۷۲ فرزند شهید در آن شاغل هستند، همچنین ۱۷ نفر از اعضای خانواده بانک صادرات مازندران از آزادگان سرافراز هستند.

وی بابیان اینکه ۱۷۷ نفر از کارکنان بانک صادرات مازندران از جانبازان سرفراز می‌باشند افزود: در میان خانواده بزرگ بانک صادرات مازندران ۷۴۰ رزمنده مشغول به فعالیت می‌باشند که تعدادی از آنان به درجه بازنشستگی نائل‌آمده‌اند.

در پایان فرزندان شاهد و ایثارگران حاضر در این نشست با قدردانی از حمایت‌های مدیر شعب بانک صادرات مازندران به جهت توجه ویژه ایشان به مسائل مرتبط با حوزه ایثار و شهادت، مسائل و مشکلات خود را در حضور مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت امور اقتصادی و دارایی مطرح و خواستار رسیدگی ویژه ایشان به امورات ایثارگران شاغل در بانک صادرات مازندران شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.