تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آذر 1401 - 17:51
کد خبر : 2005

مدیرعامل بانک صادرات ایران:

مادران شهدا اسوه صبر و ایثار هستند

مادران شهدا اسوه صبر و ایثار هستند
دکتر سید ضیا ء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامی درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه‌خانم خیرالنسا نظریان مادر شهیدان گران‌قدر مهدی، عسکری و علی رحیمی از شهرستان فریدونکنار را تسلیت گفت.

متن پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبِّک ذوالجلالِ والاکرامِ

باکمال تأسف و تأثر مطلع شدیم، مادر بزرگوار سرداران شهید رحیمی (مهدی، علی و ‌عسکری) دعوت حق را لبیک گفت. مادران شهدای والامقام اسوه‌های صبر و ایثار هستند که باتربیت فرزندانی پاک‌نهاد، شریف و شجاع، حافظ جان و کیان و ناموس ملت ایران‌اند؛ جوانمردانی که با تقدیم جانشان، ضامن عزت و استقلال شدند. شهیدان رحیمی در دامان مادری پرهیزگار و عاشق اهل‌بیت علیهم‌السلام مشق عشق نوشتند و با طی کردن درجات روحانی در جایگاه مردانی ایثارگر، نمونه بارزی از سرداران شهید مولا آقا امام حسین (ع) در روز عاشورا شدند.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه‌خانم خیرالنسا نظریان را به همکار عزیز و ارجمند جناب آقای جعفر رحیمی برادر این شهیدان والامقام، خانواده محترم و داغدار شهیدان رحیمی و خانواده بزرگ بانک صادرات ایران تسلیت عرض می‌نمایم و از پیشگاه حضرت حق جل جلاله، برای آن فقیده سعیده آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر سلامتی مسئلت می‌نمایم.

سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران

لازم به ذکر است پیام تسلیت مدیرعامل بانک صادرات ایران توسط محمدرضا حبیب زاده مسئول امور مجلس بانک صادرات ایران و رمضانی سرپرست بانک صادرات مازندران به خانواده معزز شهیدان رحیمی ابلاغ شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.