تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 - 13:50
کد خبر : 2018

حمایت «بانک صادرات ایران» از صنعت گردشگری مازندران

حمایت «بانک صادرات ایران» از صنعت گردشگری مازندران
مدیرعامل بانک صادرات ایران در سفر یک‌روزه‌ی خود به استان مازندران با فریدون حاج بابایی مدیرعامل مجتمع تفریحی-توریستی میزبان بابلسر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات استان مازندران در این دیدار که در محل هتل میزبان بابلسر برگزار شد، مدیرعامل بانک صادرات ایران در سخنانی صنعت هتلداری را یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های صنعت گردشگری دانست و گفت: استان مازندران به جهت برخورداری از مواهب طبیعی می‌تواند جزو پیشگامان این صنعت در کشور باشد.

وی اظهار داشت: یکی از موضوعات موردتوجه و تأکید بانک صادرات ایران در استان مازندران سرمایه‌گذاری، حمایت و پشتیبانی از صنعت گردشگری است.

ایمانی بابیان اینکه به ازای هر گردشگر یک شغل مستقیم و ۳ شغل غیرمستقیم ایجاد می‌شود افزود: بهبود و رونق صنعت گردشگری بر رشد و رونق اقتصاد و پیشرفت اجتماعی تأثیر بسزایی داشته و راکد ماندن این صنعت پیامدهای منفی اجتماعی و اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: هتلداری یک صنعت پررونق در جهان محسوب می‌شود و هتلداران با ارائه راهکارهای خلاقانه می‌توانند از این صنعت به نحو احسن استفاده کنند.

مدیرعامل بانک صادرات ایران ادامه داد: استان مازندران یکی از قطب‌های گردشگر پذیر کشور بشمار می‌رود که باوجود جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی فراوان نه‌تنها در ایام نوروز بلکه در طول سال پذیرای گردشگرانی از اقصی نقاط کشور و جهان است، در این میان مراکز اقامتی مازندران ازجمله مجتمع تفریحی-توریستی میزبان بابلسر با پذیرایی از گردشگران و ارائه خدمات مناسب به آنان توانسته است نقش بسزایی در رونق و توسعه گردشگری استان داشته باشند.

ی در پایان اذعان داشت: بانک صادرات ایران تمام تلاش خود را در راستای توسعه‌ی صنعت گردشگری و هتلداری در مازندران به کار خواهد گرفت.

در این دیدار فریدون حاج بابایی مدیرعامل مجتمع تفریحی-توریستی میزبان بابلسر و رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران  مازندران ضمن خیرمقدم به مدیرعامل بانک صادرات ایران در سخنانی گفت: توسعه‌ی گردشگری بارونق اقتصادی و ایجاد اشتغال رابطه مستقیم دارد ازاین‌رو توجه به این بخش می‌تواند بستر مناسبی برای پیشرفت منطقه شود.

وی افزود: صنعت گردشگری بزرگ‌ترین کارفرمای جهان است که از هر ۱۱ شغل در جهان یک شغل را به خود اختصاص داده است. رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران مازندران خاطرنشان کرد: اگرچه این صنعت بخش اعظمی از حوزه‌ی اقتصادی و اشتغال را در به خود اختصاص داده است اما باید برای هر چه فراگیرتر شدن آن بکوشیم.

وی تصریح کرد: مراکز اقامتی به‌عنوان بخش مهمی از صنعت گردشگری در استان مازندران نیازمند تحولی جدی است.   لازم به ذکر است مجتمع تفریحی-توریستی میزبان بابلسر یکی از مشتریان ویژه‌ی بانک صادرات ایران می‌باشد.

خاطرنشان می‌شوم هتل میزبان در کیلومتر ۳ کمربندی بابلسر با چشم‌انداز ویژه‌ای مشرف‌به دریای خزر و رشته‌کوه البرز، جنگل‌های پایین‌دست و قله دماوند واقع‌شده است.

از هتل میزبان بابلسر با پیمودن مسافت ۴ کیلومتر می‌توان به ساحل دریا دسترسی داشت. هتل پنج ستاره میزبان در تیرماه سال ۱۳۹۹ در ۱۳ طبقه بناشده است و دارای ۱۶۶ باب اتاق و سوئیت می‌باشد. این مجموعه شامل بخش‌های تجاری، تفریحی، اقامتی و ورزشی می‌باشد و در زمینی به مساحت ۵/۶ هکتار و در جوار هتل چهار ستاره میزبان به بهره‌برداری رسیده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.