تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 - 3:45
کد خبر : 1993

مشاور وزیر اقتصاد در امور ایثارگران:

بانک صادرات بانکی عزتمند و مقتدر است

بانک صادرات بانکی عزتمند و مقتدر است
ششمین یادواره شهدای بانک صادرات استان مازندران با حضور کارکنان و جمعی از فرزندان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران منتصب به بانک صادرات برگزار شد.

ششمین یادواره شهدای بانک صادرات استان مازندران با حضور آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی‌فقیه در مازندران، حجت‌الاسلام لطف‌الله ثقفی مشاور وزیر اقتصاد در امور ایثارگران، ابراهیم رمضانی سرپرست شعب بانک صادرات مازندران، معاونین، کارکنان و جمعی از فرزندان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران منتصب به بانک صادرات برگزار شد.

حجت‌الاسلام لطف‌الله ثقفی مشاور وزیر اقتصاد در امور ایثارگران در این یادواره، جامعه را در برابر شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معزز آن‌ها مسئول دانست و افزود: ما در برابر ایثارگری‌های این قشر از جامعه مسئولیم و روزبه‌روز مسئولیت ما سنگین‌تر می‌شود.

حجت‌الاسلام لطف‌الله ثقفی بابیان اینکه بانک صادرات ایران با جذب ١۴ هزار ایثارگر، رتبه اول را در بین دستگاه‌های تابعه‌ وزارت امور اقتصادی و دارایی کسب کرده است، گفت: بانک صادرات نسبت به ایثارگران نگاه ویژه‌ای دارد که این رویکرد ارزشمند جای تقدیر دارد.

وی اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی تا به امروز برای اعتلای فرهنگ ناب خود هزینه‌های بسیاری داده است و ما باید قدردان و نگهبان آن باشیم. وی با اشاره به این مطلب که باید به مسائل و مشکلات جامعه‌ی شاهد و ایثارگر نگاه ویژه و مهربانانه‌ای داشت افزود: دفاع و حمایت از جامعه‌ی شاهد و ایثارگر، دفاع از نظام و اسلام است.

مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت امور اقتصادی و دارایی بیان داشت: حضور گسترده‌ فرزندان شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز در بانک صادرات ایران ضامن سلامت نظام اداری در این بانک بزرگ‌شده است که پیشرفت‌های چشمگیر آن نیز از حیث منابع مالی و مسائل مرتبط به سیستم بانکداری دلیلی بر این مدعاست.

وی بانک صادرات ایران را بانکی عزتمند و مقتدر خواند و گفت: ایثارگری محدود به زمان جنگ نیست بلکه امروز نیز کشور در جنگ اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه نیاز به ازخودگذشتگی و ایثار دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.