تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1402 - 22:06
کد خبر : 2311

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران:

باید هوشمندانه امور کشور را مدیریت کرد

باید هوشمندانه امور کشور را مدیریت کرد
آیین افتتاح طراحی و استقرار پیشرفته‌ترین سیستم کنترل و پایش شبکه فوق توزیع نیروی برق بومی و دانش‌بنیان کشور در شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با حضور آیت‌الله لائینی نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران برگزار شد.

آیت‌الله محمدی لائینی بابیان اینکه باید از ظرفیت جوانان نخبه برای دانش‌بنیان شدن زیرساخت‌های کشور بهره گرفته شود، گفت: «ما می‌توانیم» با پیوست «ما می‌دانیم» مسیر پیشرفت را هموار می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران در آئین افتتاح پیشرفته‌ترین مرکز کنترل و پایش شبکه فوق توزیع کشور که به همت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان برگزار شد، بابیان اینکه باید هوشمندانه امور کشور مدیریت شود، اظهار کرد: مراد از مدیریت هوشمندانه این است که آینده‌نگر باشیم. وی بابیان اینکه امور کشور باید دانش‌بنیان شود، افزود: باید از ظرفیت جوانان نخبه برای دانش‌بنیان شدن زیرساخت‌های کشور بهره گرفته شود.

آیت‌الله محمدی لائینی بابیان اینکه اعتماد به توان داخلی موجبات کاهش هزینه دست‌یابی به تکنولوژی را همراه دارد، گفت: شعار «ما می‌توانیم» باید موردتوجه همگان باشد. وی در بخشی از سخنانش به عملیات‌های ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس ما سرشار از هوشمندی، علم و دانش بود، به‌طور نمونه برخی از اساتید دانشگاهی، دانشجویان از روند شکل‌گیری و اجرای عملیات والفجر هشت متحیر هستند.

آیت‌الله محمدی لائینی بابیان اینکه در عمر بیش از ۴۴ ساله انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های متعددی در حوزه‌های علمی، پزشکی و نظامی دست‌یافته‌ایم، خاطرنشان شد: «ما می‌توانیم» با پیوست «ما می‌دانیم» مسیر پیشرفت را هموار می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت تولید انرژی از شیوه‌های غیر سوخت‌های فسیلی، گفت: باید در تولید انرژی به سمتی حرکت کنیم که از باد و خورشید و انرژی اتمی برای تولید انرژی پاک استفاده نماییم. آیت‌الله محمدی لائینی بابیان اینکه استفاده از نفت، گاز، بنزین و… باید حذف شود، افزود: مشترکین خانگی و صنعتی و تولیدی باید از برق تولیدی از منابع غیر فسیلی بهره‌مند شوند. وی تأکید کرد: باید فعال‌سازی و گسترش نیروگاه‌های کوچک‌مقیاس از قطع برق در تابستان جلوگیری به عمل آید.

آیت‌الله محمدی لائینی بیان کرد: مسئولین و کارکنان دستگاه‌ها باید باصداقت و امانت‌داری ارائه خدمت داشته باشند و افزایش رضایت ارباب‌رجوع را فراهم آورند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.