تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 17:06
کد خبر : 2216

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

«بانک صادرات» بانکی خوشنام است

«بانک صادرات» بانکی خوشنام است
آیت‌الله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با مدیریت شعب و معاونین این بانک در استان دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار آیت‌الله توکل بانک صادرات را بانکی خوشنام و امین مردم دانست و گفت: مسئولان و کارکنان این بانک باید قدر این خوشنامی را بدانند.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام‌گرفته در راستای ارائه خدمات مطلوب مالی و تسهیلات دهی به آحاد جامعه، افزود: بانک محل خدمت به مردم است و باید با تلاش مؤثر در ارائه‌ی خدمات مناسب بانکی به مشتریان بیش‌ازپیش کوشا بود.

آیت‌الله توکل در ادامه صداقت و امانت را از صفات خوب در دین اسلام برشمرد و گفت: خدمت به مردم عبادت و سعادت است.

ایشان با تأکید بر اهمیت اجرای کامل بانکداری اسلامی اظهار داشت: توجه بیشتر بانک‌ها به عقود بانکداری اسلامی و ترویج سنت الهی قرض‌الحسنه می‌تواند موجبات افزایش خیروبرکت در مناسبات اقتصادی جامعه اسلامی باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به نقش بانک‌ها در رفع مشکلات مردم و به حرکت درآوردن چرخ‌های اقتصاد کشور یادآور شد: تمام ارکان یک حکومت اسلامی و ولایی باید متعهد به رعایت منش و اخلاق علوی در برخورد با مردم باشند و قبل از هر چیز رضای حق‌تعالی را معیار عمل خود قرار دهند.

در ادامه‌ی این دیدار ابراهیم رمضانی مدیر شعب بانک صادرات استان مازندران ضمن خیرمقدم به آیت‌الله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و هیات همراه با تأکید بر حمایت بانک صادرات از بخش‌های مولد و اشتغال‌زا گفت: شبکه گسترده این بانک با تمام توان و ظرفیت، برای تحقق اهداف کلان نظام و سیاست‌ و برنامه‌های اقتصادی دولت در زمینه رونق تولید و ایجاد اشتغال تلاش می‌کند.

رمضانی اظهار داشت: اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی با رویکرد افزایش اشتغال از اولویت‌های اساسی این بانک است.

مدیر شعب بانک صادرات مازندران خاطرنشان کرد: جامعه از ما به‌عنوان گسترده‌ترین شبکه بانکی انتظار دارد تا نقش مؤثرتری در بخش‌های تولیدی داشته باشیم، در این راستا برای تحقق اهداف و برنامه‌های دولت و اجرایی کردن شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» تمام تلاش خود را به کارخواهیم بست.

وی اذعان داشت: بانک صادرات ایران فارغ از سودآوری‌، به دنبال حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی است، ازاین‌رو با انعطاف‌پذیری به دنبال حل مشکلات تولید است.

وی درباره روند عملکرد این بانک برای خدمت به تولید، صنایع و اشتغال پایدار کشور اعلام کرد: این موارد جزو وظایف اجتماعی مجموعه بانک صادرات ایران است و این روند را باقدرت و آمادگی بیشتری ادامه خواهد داد.

رمضانی تصریح کرد: بانک صادرات ایران توجه جدی به کارآفرینان، شرکت‌های دانش‌بنیان داشته و در این کسب‌وکار نگاه صرفاً تجاری نداشته بلکه در موارد زیادی در نقطه سربه‌سر از بسیاری از این شرکت‌ها حمایت کرده است، چراکه در مجموعه بانک صادرات ایران آمادگی کامل برای همکاری و حمایت از تولید و صنعت همواره وجود دارد. وی بیان داشت: مشتری مداری و تکریم ارباب‌رجوع باید در اولویت کاری مجموعه‌ی همکارانمان در جای‌جای استان قرار گیرد.

رمضانی گفت: تکریم ارباب‌رجوع و برخورد مناسب با مشتریان خط قرمز مدیریت بانک بوده و لزوم رعایت آن در تمام واحدها اعم از صف و ستاد الزامی است.

وی اظهار داشت: با افزایش رقابت بازار، اهمیت درک ارزش مشتری در بازاریابی، بیش‌ازپیش شده است، امروزه اکثر بانک‌ها با محیطی کاملاً پویا روبه‌رو هستند، همه بانک‌ها چه بزرگ و چه کوچک با توجه به تغییرات برق‌آسا در موقعیت‌های رقابتی و شرایط حاکم بر بازار، جذب و حفظ مشتریان شرکتی و تجاری را سرلوحه برنامه‌های خویش قرار داده‌اند.

وی افزود: بانکداری نوین و استفاده از شیوه‌ها و ابزارهای ارتباطی نوین به‌عنوان راهکاری مناسب و مؤثر که متضمن کاهش هزینه‌ها، افزایش سرعت عملیات بانکی و تنوع در خدمات است به‌عنوان مؤثرترین راه پیش روی بانک‌ها است.

رمضانی به اهمیت مقوله آموزش در سطوح مختلف بانک اشاره کرد و گفت: صنعت بانکداری به‌واسطه پویایی و پیچیدگی‌هایی که دارد و همچنین نیاز به داشتن دانش فنی و مهارت‌های مدیریتی قوی، نیاز مبرم به مدیریت دانش دارد که رفع این نیازها مستلزم آموزش‌های مرتبط با هر بخش است.

وی اذعان داشت: بانک صادرات مازندران در بین بانک‌های عضو کمیسیون هماهنگی بانک‌های دولتی و خصوصی استان در جایگاه دوم قرار دارد و این ظرفیت وجود دارد باهمت و تلاش مجموعه‌ی همکارانمان در جای‌جای استان پیشگام بانک‌های مازندران باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.