تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دی 1400 - 0:00
کد خبر : 1551

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر مازندران :

مبلغان طلایه‌داران امر به معروف هستند

مبلغان طلایه‌داران امر به معروف هستند
نشست هم‌اندیشی مبلغان خواهر و برادر طرح امین شهرستان‌های ساری و میاندورود با حضور حجت‌الاسلام فلاح مدیر حوزه‌های علمیه و مهرداد محمدی دبیر ستاد امربه‌معروف استان در سالن همایش‌های مرکز مدیریت حوزه علمیه مازندران برگزار شد.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر مازندران بابیان اینکه این ستاد با دستور مقام معظم رهبری و به ابتکار جمعی از اندیشمندان کشور در دهه ۷۰ شکل گرفت، عنوان داشت: در همان وقت مقام معظم رهبری تأکید داشتند که این ستاد باید احیاگری در زمینه این فریضه را دنبال نماید نه اینکه مباشر تا اجرای آن را بر عهده گیرد.

وی بابیان اینکه نماز، زکات و امربه‌معروف و نهی از منکر ۴ پایه اساسی حاکمیت اسلامی است، عنوان داشت: همه آحاد ملت در همه اقشار باید نسبت به انجام این فریضه الهی اهتمام داشته باشند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان مازندران گفت: نقش طلاب جوان به‌ویژه طلاب فعال در طرح امین بسیار اساسی و اثرگذار است، زیرا آنان سفیران و طلایه‌داران امربه‌معروف و نهی از منکر در نظام آموزشی و تعلیم و تربیت کشور می‌باشند و باید از مجموعه آموزش‌وپرورش و حوزه‌های علمیه که بستر این امر را فراهم نمودند تقدیر و تشکر نمود.

محمدی بابیان اینکه در گام دوم انقلاب قرار داریم و اگر نظام جمهوری اسلامی می‌خواهد توفیقی پیدا کند باید به توصیه‌های مقام معظم رهبری توجه جدی داشته باشد، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کار‌های خود قرار دهیم.

وی بابیان اینکه معنویت باید در جای‌جای حاکمیت به معنای حقیقی کلمه ترویج پیدا کند، گفت: ایام‌الله‌هایی همچون فاطمیه، محرم و صفر، دهه بصیرت و… فرصت ارزشمندی برای پیاده‌سازی این مهم است.

این مسئول بابیان اینکه یکی از رسالت‌های ما در ستاد بحث آموزش و ترویج این فریضتین است، عنوان داشت: معاونت آموزش و پژوهش ستاد برنامه‌های مفصلی در این زمینه تدارک دیدند که با کمک دستگاه‌های حاکمیتی و عناصر دغدغه‌مند در این حوزه، آموزش صحیح و مناسب با شرایط روز جامعه برای عموم مردم برگزار گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.