تاریخ انتشار : جمعه 25 اسفند 1402 - 1:18
کد خبر : 2573

مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران :

نگاهم به نوع تولید منطبق بر دغدغه های رهبری است

نگاهم به نوع تولید منطبق بر دغدغه های رهبری است
با حمایت دولت و کارگروه کاغذ کشور بحث مطالبات ما از منابع طبیعی در بحث ۳۰۳هزار متر مکعب چوب الات مصوبه شده و در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی ، امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان این مطلب افزود:مقام معظم رهبری در نمایشگاه امسال دو دغدغه و تاکید داشتندیک کیفیت کاغذ و میزان تولید ، دوم قیمت آن با رعایت این دغدغه ها که برای ما تکلیف بود امسال بالاترین میزان تولید کاغذ چاپ و تحریر را در همه سالهای پس از انقلاب داشتیم و کیفیت نیز به اذعان همه کارشناسان رشد چشمگیری داشت در بحث قیمت هم تا توانستیم علی رغم کشش بازار با حداقل قیمت و سود کاغذ روانه بازار شد .

مدیرعامل چوب و کاغذمازندران با بیان اینکه با حمایت دولت و کارگروه کاغذ کشور بحث مطالبات ما از منابع طبیعی در بحث ۳۰۳هزار متر مکعب چوب الات مصوبه شده و در حال انجام است گفت : با این اتفاق مبارک سال آینده تامین مواد اولیه از زراعت چوب سراسر کشور و بهره برداری از درختان شکسته افناده روند صعودی و مثبت خواهد داشت .

نیک نژاد از کاهش سهمیه برق و قطع گاز بعنوان مهمترین عامل محدود کننده تولید نام برد و افزود:برخی سعی دارند بحث خود کفایی کاغذ در کشور که تاکید رهبری و برنامه دولت سیزدهم است را با بیان مطالب نادرست و فرعی به حاشیه بکشانند در حالیکه آقا بصراحت فرمودند (سالها دغدغه تولید کاغذ داخلی مورد تأکید بود ولی همت نکردند) حال که همت بنده و همکارانم با مساعدت دولت به این موضوع است نمیگذاریم حاشیه ها انگیزه تولید را از ما بگیرد .

وی گفت: ما سرباز خط تولیدیم  وقتی به اینجا امدم به وزیر محترم فرهنگ وارشاد قول دادم تولید تحریر را از ۵ هزار تن به ۴۰هزارتن برسانم .

امروز با افتخار عرض میکنم امسال بیش از ۴۶هزارتن کاغذ چاپ و تحریر تولید نمودیم و اگر در این راه ابرویی هم قرار بود بگذاریم حتما برای سربلندی ایران عزیز خواهیم گذاشت اما این راه پر افتخار قابل بازگشت به عقب نیست .

وی با بیان اینکه ریالی معوقات پرسنلی و حقوق و تعدیل نیرو در دوسال و نیم گذشته نداشیم ، از حمایت ها ی مجموعه دولت خصوصا وزرای ارشاد و اقتصاد و دستورات و پیگیری های معاون اول محترم رییس جمهور و استاندار مازندران در زمینه حمایت از این صنعت مادر صمیمانه تشکر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.