تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهریور 1401 - 3:23
کد خبر : 1945

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران:

حمایت «بانک صادرات» موجب سرعت در اجرای پروژه‌ها می‌شود

حمایت «بانک صادرات» موجب سرعت در اجرای پروژه‌ها می‌شود
با نگاه ویژه‌ی دولت سیزدهم و پیگیری‌های استاندار محترم در خصوص استفاده از تسهیلات ماده ۵۶ برای پروژه‌های آب و فاضلاب شهرهای ساری، بابل و نوشهر امیدوارم بتوانیم پروژه‌های مذکور را تا حدودی به‌پیش ببریم و جمعیت بیشتری از مردم استان را از مزایای این پروژه‌ها بهره‌مند سازیم.

دکتر سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران در سفر یک‌روزه خود به استان مازندران با نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان دیدار و از برخی پروژه‌های عمرانی و واحدهای صنعتی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات مازندران، دکتر سید ضیاء ایمانی در ابتدای این سفر با حضور در فرمانداری ساری در نشست مشترکی با حضور دکتر محمدعلی نوبخت نمایند عالی دولت در مرکز مازندران، آقایان علی بابایی کارنامی و منصور علی زارع نمایندگان مردم شریف شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی، دکتر محمدابراهیم یخکشی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران، مهندس بهزاد برار زاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مازندران و مهندس جواد طالبی شهردار مرکز استان شرکت نمود.

مهندس بهزاد برار زاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در این نشست گفت: استان مازندران در حوزه آب و فاضلاب دارای عقب‌ماندگی ریشه‌ای است.

وی افزود: با نگاه ویژه‌ی دولت سیزدهم و پیگیری‌های استاندار محترم در خصوص استفاده از تسهیلات ماده ۵۶ برای پروژه‌های آب و فاضلاب شهرهای ساری، بابل و نوشهر امیدوارم بتوانیم پروژه‌های مذکور را تا حدودی به‌پیش ببریم و جمعیت بیشتری از مردم استان را از مزایای این پروژه‌ها بهره‌مند سازیم.

مهندس برار زاده بانک عامل تسهیلات دهنده به پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب مازندران را بانک صادرات معرفی نمود و گفت: یقیناً تفاهم و تعامل ایجادشده بین بانک صادرات و شرکت آب و فاضلاب استان مازندران منجر به‌سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌های در دست اجرا خواهد شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران بابیان اینکه به دنبال بهره‌مندی سایر شهرهای استان از این درگاه حمایتی هستیم خاطرنشان کرد: میانگین جمعیت تحت پوشش فاضلاب در مازندران ۱۲ درصد است، این در حالی است که میانگین کشوری این بخش ۵۳ درصد می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.