تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 0:35
کد خبر : 2072

کسب مقام برتر در «جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق»

کسب مقام برتر در «جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق»
«جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق» با حضور وزیر نیرو با معرفی برترین‌های روابط عمومی صنعت آب و برق  به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، از بین ۲۵ هزار اثر و فایل فعالیت‌های انجام‌شده و ارسال‌شده به دبیرخانه «جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق» در حوزه معرفی برترین‌های روابط عمومی‌های برق منطقه‌ای، شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان توانست در بخش‌های «رادیو و تلویزیون» و «نوآوری و خلاقیت»  حائز رتبه برتر شود.

سید علی مهدویفر مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در خصوص«جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق» گفت: این جشنواره در ۹ محور «ارتباط با رادیو و تلویزیون ملی و استانی»، «تولید محتوای رسانه‌ای»، «نوآوری و خلاقیت»، «تبلیغات محیطی»، «ارتباطات تعاملی»، «ارتباط با مطبوعات»، «آموزش رودررو»، «فضای مجازی» و «پایگاه اطلاع‌رسانی درون و برون‌سازمانی» پیش‌بینی و اجرا شد .

وی اظهار داشت: رویکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان بعد از حضور دکتر موسوی تاکامی بر مسند مدیریت این شرکت به سمت روابط عمومی نوین گام برداشته و شاهد تحولات اساسی در این بخش بوده‌ایم.

مهدویفر با قدردانی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دکتر موسوی تاکامی از مجموعه‌ی روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت: امیدواریم بتوانیم با اجرای سیاست‌های کلی و ابلاغی اداره کل روابط عمومی وزارت نیرو در شرکت شاهد ارتقاء همه‌جانبه در این بخش باشیم.

شایان‌ذکر است روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در  سال جاری به جهت اقدامات و فعالیت‌های خود در راستای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی  موردتقدیر استاندار مازندران، مدیرعامل توانیر،مدیرکل روابط عمومی توانیر ، مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو و… قرارگرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.