تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 شهریور 1400 - 21:19
کد خبر : 500

نماینده مجلس شورای اسلامی ؛

مدافعان سلامت جهادگران کشور هستند

مدافعان سلامت جهادگران کشور هستند
بابایی کارنامی گفت: ارائه اطلاعات درست و استفاده از ظرفیت مجلس و فرهیختگان حوزه بهداشت و درمان برای از بین بردن موانع و مشکلات ضرورت دارد، در مازندران هنوز محرومیت‌هایی وجود دارد که باید برطرف شود، ایجاد رفاه برای مردم استان نیز ضرورت دارد.

علی بابایی کارنامی در مراسم روز پزشک و تجلیل از جامعه پزشکی و داروسازان که با حضور مدیر عامل بیمه سلامت کشور در اداره کل بیمه سلامت مازندران برگزاشد، ضمن اظهار همدردی با مجموعه کادر درمان، بیان کرد: مدافعان سلامت امروز جهادگران واقعی کشور هستند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایط حاکم کشور ناشی از تحریم، گرانی‌ها و شیوع کرونا، مردم، پزشکان و کادر درمان پشت هم بوده و هستند که جای خرسندی دارد.

بابایی کارنامی تصریح کرد: بنده به‌عنوان خادم مردم استان در حوزه سلامت در بخش تامین منابع و رفع موانع سعی کردم اقداماتی صورت بگیرد و گلایه‌ها به حداقل برسد، مقرر شد طی جلسه با مجموعه مدیران درمان برای تامین زیرساخت‌های درمان بیمارستان در ساری و … تصمیماتی اتخاذ شود.

وی با اشاره به اینکه کرونا تهدیدی بود که به فرصت تبدیل شد، ادامه داد: در همین مدت شاهد اتفاقات خوبی در مباحث بیمه‌ای هستیم، در سال آینده بحث ۲۰۲۲ را داریم که ارتقای مباحث سلامت نیز در دستور کار قرار دارد، پرواز مستقیم ساری به کشورهای دیگر نیز فعال خواهد شد، امید آنکه مردم از کشورهای دیگر از ظرفیت‌های پزشکی این استان استفاده کنند.

بابایی کارنامی گفت: ارائه اطلاعات درست و استفاده از ظرفیت مجلس و فرهیختگان حوزه بهداشت و درمان برای از بین بردن موانع و مشکلات ضرورت دارد، در مازندران هنوز محرومیت‌هایی وجود دارد که باید برطرف شود، ایجاد رفاه برای مردم استان نیز ضرورت دارد، این استان پزشکان و کادر درمان متخصصی دارد. که باید از ظرفیت این جامعه فرهیخته به درستی بهره گرفته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.