تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آبان 1400 - 19:01
کد خبر : 1130

ولی‌الله فرزانه:

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی مغتنم برای آشتی با کتاب است

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی مغتنم برای آشتی با کتاب است
ولی‌الله فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در پیامی، مردم استان مازندران را برای شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

گسترش استفاده از فضای مجازی و رغبت جوانان به این فضا باعث کمرنگ شدن فرهنگ کتابخوانی در جامعه شده است و تلاش جمعی لازم است که دوباره کتاب و کتابخوانی را به دل خانواده‌های ایرانی برگردانیم؛ در این رابطه برگزاری برنامه‌ها و مسابقات با موضوع کتاب و کتابخوانی می‌تواند جرقه‌ای باشد برای اینکه مردم شریف ایران یک گام به سمت کتاب بردارند و خصوصاً در این ایام که همگان به جهت مقابله با ویروس کرونا و در خانه ماندن مدتی از فضای کتابخانه دور ماندیم، فرصت بسیار مغتنمی برای آشتی مجدد بامطالعه و کتاب است.

به‌رسم چند سال اخیر، امسال هم باهدف آشنایی با سیره ائمه معصومین (ع) و ترویج امر پسندیده کتابخوانی، یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در قالب‌های متنوع و برای سنین مختلف به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در حال اجرا است.

اینجانب ضمن قدردانی از نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، عموم مردم را به شرکت در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت می‌کنم. انتظار می‌رود مردم فهیم شهرستان‌های نور و محمودآباد به‌ویژه نسل جوان، نوجوان و عموم علاقه‌مندان به مطالعه کتاب، این فرصت را غنیمت شمرده و با حضور پرشور و گسترده خود در این جشنواره، معرفتشان را نسبت به اهل‌بیت (ع) افزایش داده و آنچه را که یاد می‌گیرند، سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.