تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 0:57
کد خبر : 1430

نماینده ولی فقیه درمازندران؛

توجه به تربیت دینی دانش آموزان ضروری است

توجه به تربیت دینی دانش آموزان ضروری است
حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: خانواده‌ها باید آسیب‌های اجتماعی را جدی بگیرند، دانش آموزان ما باید توسط مباحث دینی و قرآنی تربیت شویم. امروز دانش آموزان با سگ زندگی می‌کنند سگ حیوانی نجس است‌، اینکه در خانه سگ تربیت شود مسیری اشتباه است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی در سومین دوره طرح ملی لاله های روشن که به همت اداره کل آموزش و پرورش استان در مجتمع اهل بیت(ع)ساری برگزار شد، اظهار کرد: ۲ هزار نفر از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان از جمع دانش‌آموزان هستند که درصد قابل توجهی است‌.

نماینده ولی فقیه درمازندران افزود: شهید محوری اجتماع امروز شهید«محمدعلی ولی پور » است که والدینشان در این مراسم حضور دارند که کلامشان چشم و دل ما را روشن می‌کند.

حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم تکریم والدین معظم شهدا تاکید کرد و  یادآور شد: آموزش و پرورش و نهاد خانواده نقش موثری در توجه دانش آموزان به برپایی نماز اول وقت، توجه به حجاب توسط مردان و زنان، صداقت، ادب و… دارند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که خانواده‌ها آسیب‌های اجتماعی را جدی بگیرند، دانش آموزان ما باید توسط مباحث دینی و قرآنی تربیت شویم. امروز دانش آموزان با سگ زندگی می‌کنند سگ حیوانی نجس است‌، اینکه در خانه سگ تربیت شود مسیری اشتباه شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه در برابر خون شهدا و ایثار انها مسئول هستیم، اضافه کرد: اینکه یک پسربچه ۱۷ ساله که اگر بود ممکن بود یک دانشمند باشد، ولی امروز در طرح لاله‌های روشن قرار گرفت ترجیح داد که به جبهه برود، پس باید مراقب فرهنگمان باشیم به سمت بی‌نمازی، سگ‌گردانی و بی‌دینی پیش نرویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.