تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1400 - 21:49
کد خبر : 814

مسئول بسیج رسانه مازندران:

نباید در انعکاس دستاوردهای جنگ بی‌تفاوت بود

نباید در انعکاس دستاوردهای جنگ بی‌تفاوت بود
عبدالهمدی حق‌شناس نسبت به بی‌تفاوتی برخی از خبرنگاران نسبت به انعکاس دستاوردهای جنگ تحمیلی انتقاد کرد و گفت: بی‌توجهی در انعکاس دستاوردهای هشت دفاع مقدس بی‌توجهی به هویت ملی یک ملت است.

عبدالهمدی حق‌شناس نسبت به بی‌تفاوتی برخی از خبرنگاران نسبت به انعکاس دستاوردهای جنگ تحمیلی انتقاد کرد و گفت: بی‌توجهی در انعکاس دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس بی‌توجهی به هویت ملی یک ملت است.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس بیان کرد: تنها قلم است که می‌تواند ارزش ازخودگذشتگی و ایثار رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا را در دوران دفاع مقدس نشان دهد. عبدالمهدی حق‌شناس بابیان اینکه رسانه تنها ابزاری است که می‌تواند زبان گویای ایثار و شهادت مردم ایران باشد، تصریح کرد: امروز با حضور نویسندگان، روزنامه‌نگاران و خبرنگاران انقلابی می‌توانیم محتوای مناسب و درخور توجهی جهت معرفی فرهنگ ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس داشته باشیم.

وی افزود: متأسفانه شاهد هستیم برخی از اصحاب رسانه نسبت به اهمیت دستاوردهای جنگ تحمیلی بی‌تفاوت هستند. حق‌شناس با تأکید بر اینکه بی‌تفاوتی نسبت به جنگ تحمیلی بی‌تفاوتی نسبت به هویت ملی ایران است، تصریح کرد: هیچ خبرنگار و روزنامه‌نگار آزاده‌ای در دنیا نیست که نسبت به دستاوردهای مقاومت مردمش در برابر تجاوز بی‌تفاوت باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.