تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1402 - 0:22
کد خبر : 2283

موفقیتی دیگر برای شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان؛

تقدیر استاندار مازندران از دکتر موسوی تاکامی

تقدیر استاندار مازندران از دکتر موسوی تاکامی
در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان مازندران ، شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان توانست مقام برتر در کارگروه انرژی و تأمین نیازهای ضروری پدافند غیرعامل استان مازندران را کسب نماید.

در این جلسه که با حضور سردار قمی معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور و دکتر حسینی پور استاندار مازندران برگزار شد از شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان به‌عنوان دستگاه برتر کارگروه انرژی و تأمین نیازهای ضروری استان تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، این شرکت با توجه به برنامه‌ریزی و تلاش و کوشش مؤثری که در جهت دستیابی به اهداف پدافند غیرعامل داشته است، به‌عنوان کارگروه برتر انرژی و تأمین نیازهای ضروری پدافند غیرعامل استان مازندران انتخاب و لوح سپاس استاندار مازندران به دکتر موسوی تاکامی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان و مهندس عیسی غلامی دبیر این کارگروه اهدا شد.

متن این لوح بدین شرح است:

ایران پایدار، به وسعت ایمان و بلندای امید (پدافند غیرعامل، دفاع همه‌جانبه در برابر جنگ ترکیبی)

جناب آقای مهندس سید کوروش موسوی تاکامی مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان و رئیس کارگروه انرژی و خدمات ضروری پدافند غیرعامل استان

با سلام و تهیات الهی و با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)، بی‌تردید تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در حوزه پدافند غیرعامل و همچنین اقتدار ملی، مصون‌سازی آسیب‌پذیری زیرساخت‌ها و سرمایه‌های مادی و معنوی استان مرهون زحمات بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر مدیرانی است که با تکیه‌بر ایمان و اعتقاد قلبی و روحیه جهادی و انقلابی در عرصه اجرای اصول و الزامات پدافند غیرعامل، گام‌های مؤثر و ارزنده‌ای برداشته‌اند.

به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، از زحمات و مساعی خالصانه جنابعالی به‌عنوان کارگروه برتر استان به‌منظور تحقق اهداف شورای پدافند غیرعامل استان کمال تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در سایه الطاف الهی و تحت عنایات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی الامام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و سیاست‌های دولت انقلابی و مردمی در تعالی، پیشرفت و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزومندم.

سید محمود حسینی‌پور

استاندار و رئیس شورای پدافند غیرعامل استان مازندران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.