تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 21:59
کد خبر : 1336

معاون سیاسی، امنیتی استانداری مازندران؛

بیمه سلامت روند مثبتی در ارائه خدمت دارد

بیمه سلامت روند مثبتی در ارائه خدمت دارد
شیرازی بابیان اینکه بیمه سلامت روند مثبتی را در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان طی می‌کند، گفت: در استقرار نسخه‌نویسی، نسخه‌پیچی الکترونیکی و پزشک خانواده اقدامات خوبی در مازندران توسط مدیر سابق بیمه سلامت استان صورت گرفت و تداوم این راه مورد انتظار است.

علی شیرازی در آئین تکریم و معارفه مدیران بیمه سلامت استان مازندران ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تکریم اندیشه والای امام خمینی (ره) برای تشکیل این شجره طیبه، اظهار کرد: بحث سلامت در تداوم حیات جامعه بسیار حائز اهمیت است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری مازندران با تأکید بر اینکه بیمه نقش محوری در تأمین سلامت جامعه دارد، گفت: تمامی دولت‌ها و حکومت‌ها سعی می‌کنند در جهت گسترش سلامت توجه جدی به بیمه داشته باشند.

وی ادامه داد: در بحث همه‌گیری کرونا همگان به اهمیت توجه به حوزه سلامت و سازمان‌های بیمه‌گر پی بردیم.

شیرازی ضمن تحسین عملکرد بیمه سلامت مازندران در زمان شیوع کرونا،‌ اضافه کرد: همچنین دولت سیزدهم در بدو امر نگاه خوبی داشته و با واردات واکسن‌های کرونا به واکسیناسیون مردم سرعت بخشید و همچنان توجه جدی به این حوزه دارد.  وی اذعان کرد: در بحث استقرار نسخه‌نویسی، نسخه‌پیچی الکترونیکی و پزشک خانواده اقدامات خوبی در مازندران توسط دکتر رسول ظفرمند در دوران تصدی ایشان بر منصب مدیریت بیمه سلامت مازندران صورت گرفت و باید دکتر محمد میرزایی باقدرت این راه را تداوم ببخشند.

شیرازی اجرای طرح‌های الکترونیک در بیمه سلامت را یک تحول در بحث ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و مؤسسات طرف قرارداد دانست و گفت: اجرای این طرح‌های الکترونیک کاهش وقت بیماران و بیمه‌شدگان در دریافت خدمت را همراه دارد.  وی اضافه کرد: همچنین در پوشش نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیکی بسیاری از مشکلات حوزه سلامت مرتفع می‌شود.  شیرازی ضمن تحسین مجدد عملکرد مدیر سابق بیمه سلامت مازندران افزود: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم موهبت و هم امانت است. در دوران تصدی بر مناصب دولتی رضایت خداوند متعال، سازمان و مردم باید موردتوجه مسئول دستگاه باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.