تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 - 0:28
کد خبر : 1155

نخستین تغییر مدیریتی دولت در مازندران

نخستین تغییر مدیریتی دولت در مازندران
ناصر عمادی دانشیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران معرفی شد.

بسیاری از نگاه‌ها این روزها در استان مازندران به سمت تغییرات مدیریتی دوخته شده است.

اگرچه بسیاری از سیاسیون انتظار داشتند که تغییرات مدیریتی در استان مازندران با تغییر استاندار کلید بخورد اما وزیر بهداشت و درمان زودتر از وزیر کشور دست به کار شده و نسبت به تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندارن اقدام کرده تا نخستین وزیری باشد که نماینده‌اش را در مازندران تغییر دهد.

بهرام عین‌اللهی خطاب به سید ناصر عمادی از انتصاب وی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داده است.

در حکم وزیر بهداشت به رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی بابل آمده است، خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرمود و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف مهین اسلامی نهایت استفاده به عمل آِید، در این راستا با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بابل منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پیشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

بنا بر این گزارش دکتر سید ناصر عمادی پزشک بدون مرز است که سالیان سال از فرودین ماه به مدت دو ماه در شاخ آفریقا خدمات پزشکی در حوزه تخصصی پوست به مردم این منطقه ارائه می‌داد.

سید ناصر عمادی دارنده مدال جهانی صلح و فداکاری فلورانس نایتینگل ژنو در سال ۲۰۲۱ است، همچنین عضو شورای عالی کمیسیون پزشکی جانبازان کشور را نیز برعهده دارد، سرپرست مراکز درمانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در قاره آفریقا از دیگر فعالیت کاری این پزشک مازندرانی است./ خبرگزاری علم و فناوری

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.