تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 1:37
کد خبر : 1287

مدیریت شعب بانک رفاه مازندران:

هدف ما رضایت بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی است

هدف ما رضایت بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی است
مدیر شعب بانک رفاه مازندران باهدف تعامل بیشتر و در راستای اجرای مناسب تفاهم‌نامه «رفاه دانا» با سرپرستی منطقه ده بیمه دانا  دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه مازندران، در این نشست  ضیائی فرد سرپرست  منطقه ۱۰ بیمه دانا از ویژگی‌های مناسب طرح و تفاهم‌نامه کشوری مطالبی را در راستای  تعامل بیشتر شبکه فروش شرکت با همکاران محترم بانک عنوان کرد.

در این نشست سید ولی اله محققی مدیر شعب بانک رفاه مازندران در سخنانی گفت: بانک رفاه کارگران در راستای تکمیل محصولات موردنیاز بازارهای هدف و کسب رضایت حداکثری بازنشستگان معزز سازمان تأمین اجتماعی، طرح تسهیلاتی «رفاه دانا» را ارائه نموده است.

وی افزود: در این طرح بازنشستگان می‌توانند تا اطلاع ثانوی، تسهیلات ارزان‌قیمت جهت خرید خدمات بیمه‌ای از شرکت بیمه دانا، دریافت نماینده.

مدیر شعب بانک رفاه مازندران خاطرنشان کرد: مبلغ این تسهیلات حداکثر ۴۰ میلیون ریال با نرخ سود در حال حاضر ۶ درصد در سال و مدت بازپرداخت حداکثر ۱۲ ماه است.

در ادامه‌ی این نشست یکی از نمایندگان فعال بیمه دانا مسائل و مشکلات مربوط به اجرای طرح «رفاه دانا» را مطرح نمود که نیازمند تعامل بیشتر همکاران بانک رفاه در سطح استان و پیگیری ارسال پیامک و نصب بنر در محل بانک و کانون بازنشستگان، ازجمله این موارد بود. در این راستا مقرر گردید جلسه‌ای وبیناری با حضور رؤسای بانک سراسر استان و بیمه دانا در هفته آینده برگزار و اهمیت تفاهم‌نامه و مسائل و مشکلات مربوطه در جلسه بررسی و مرتفع شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.