تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 2:11
کد خبر : 1277

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران:

به تمامی تعهدات خود در طرح مسکن ملی عمل کرده ایم

به تمامی تعهدات خود در طرح مسکن ملی عمل کرده ایم
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران، نشست بررسی و رفع مشکلات طرح اقدام ملی مسکن استان با حضور مهندس نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان و مهندس آسمانی مقدم مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران برگزار شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران ضمن خیر مقدم به مدیر کل جدید بنیاد مسکن استان گفت: خوشحالیم که مدیرکلی با کوله باری از تجربه ی مدیریت موفق، به استان مازندران در راه خدمتگزاری به مردم شریف این استان قدم نهاده و سرحوله ی کار خود را خدمت به مردم محروم و روستاییان عزیز در سایه ی قوانین و مقررات کشور قرارداده است.

وی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ میان راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان گفت: راه و شهرسازی هیچ گاه از بنیاد مسکن جدا نبوده و مشکلات بنیاد را مشکلات خود می داند و مجدانه تلاش می کنیم تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از گذشته میان آن ها برقرار باشد تا با مرتفع نمودن مشکلات بتوانیم در راه بهبود شرایط رفاهی روستاها، از بهسازی معابر گرفته تا مقاوم سازی و ساخت مسکن مقاوم برای روستاییان عزیزتلاش کنیم.

وی افزود: در طرح مسکن ملی که از جمله پروژه‌هایی است که تمامی مقررات ملی ساختمان در آن رعایت می‌شود نیز پابه پای بنیاد در رفع مشکلات موجود خواهیم بود و جهت به نتیجه رساندن هر چه زودتر این طرح دست به دست بنیاد مسکن تلاش خواهیم نمود.

مهندس آسمانی مقدم مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران نیز با اشاره به عملکرد بنیاد مسکن در طرح اقدام ملی مسکن گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به تعهد خود عمل نموده است و هر زمینی که راه و شهرسازی به بنیاد مسکن استان جهت ساخت مسکن ملی واگذار نمود و در حوزه سند، تغییر کاربری، تراکم و سطح اشغال و صدور پروانه مشکل خاصی نداشت آغاز به کار نموده و بسیاری از پروژه ها نیز به مرحله دیوار چینی رسیده است.

وی افزود: تامین زمین جهت ساخت مسکن برای محرومین و قشر زحمت کش روستایی بسیار مهم است که توسط مراجع تامین کننده زمین، این موضوع باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد تا بتوانیم شاهد روزی باشیم که همه مردم بدون هیچ مشکلی و با تسهیلات بسیار خوب دولت صاحب سرپناهی مقاوم و مرغوب شوند.

لازم به ذکر است که در این نشست به بحث و بررسی و تصویب راهکارهایی جهت مرتفع نمودن مشکلات مابقی اراضی مسکن ملی استان منتج گردید و دکترمیثم ربیعی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان، مهندس سیدعباس رهگشای معاون بازآفرینی و مسکن راه و شهرسازی استان ، دکتر شیرزاد یزدانی معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان، مهندس جابرحسن ‌زاده معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان، دکتر موتمنی مشاور و سرپرست حوزه مدیر کل راه و شهرسازی استان، رضا علی مسئول امور حقوقی بنیاد مسکن استان و مهندس علی خاری از حوزه مسکن شهری بنیاد مسکن استان این دو مدیر کل را همراهی نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.