تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 20:20
کد خبر : 2242

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

خدمت به مردم در اولویت دولت سیزدهم است

خدمت به مردم در اولویت دولت سیزدهم است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خدمت به جامعه هدف را در اولویت دانست و گفت: از تجربیات بین دستگاهی برای پیشبرد امور استفاده کنیم.

نهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با حضور معاون مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارشناس نظارت و ارزیابی وزارتخانه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و مدیران عضو شورای به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه مازندران برگزار شد.

علی باقری با اشاره به اینکه انتظارت مردم به‌حق است و باید با تلاش جهادی، مأموریت‌ها را انجام دهیم تا شاهد بهبود شرایط باشیم، تصریح کرد: فرآیند بازرسی‌ها با رویکرد و سیاست‌های جدید وزارتخانه با جدیت دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم باوجود تمام سختی‌ها و مشکلات توانسته در عرصه‌های مختلف خدمت را به مردم در اولویت خود قرار دهد.

کارشناس نظارت و ارزیابی وزارتخانه نیز در این نشست هدف از بازرسی‌ها را احصا و حل مشکلات دانست و اظهار کرد: تلاش می‌کنیم فرآیند بازرسی‌ها به‌صورت کارگاه‌های آموزشی و در جهت رفع نواقص باشد.

اردشیر احمدی افزود: نظام مستندسازی باید جدی گرفته شود و برای تمام فعالیت‌ها و اقدامات مستندات بر اساس چک‌لیست‌های وزارتخانه تهیه و تنظیم شوند.

گفتنی است، در این جلسه ضمن ارائه گزارش کارشناس تیم ارزیابی عملکرد وزارتخانه، مدیران کل دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی گزارشی از عملکرد در حوزه‌های مربوطه و نقاط ضعف و قوت فعالیت‌ها را در راستای بهبود انجام فرایندها ارائه کردند.

در پایان این نشست در راستای تعاملات بین سازمانی، تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و بهزیستی استان منعقد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.