تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1402 - 15:24
کد خبر : 2555

مدیر شعب بانک صادرات مازندران خبر داد:

حمایت «بانک صادرات» از مجموعه‌های تولیدی

حمایت «بانک صادرات» از مجموعه‌های تولیدی
مدیر شعب بانک صادرات مازندران با مهندس مازیار حیدری راد ریاست هیات مدیره شرکت مازیار صنعت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات مازندران، مدیر شعب بانک صادرات استان در این دیدار بابیان اینکه بانک صادرات برای حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی وارد میدان شده و راه‌حل‌های خود را برای رفع این مشکلات مطرح کرده است افزود: بانک صادرات ایران باهدف ایفای مسئولیت‌های حرفه‌ای و تخصصی از کارآفرینان و تولیدکنندگان محصولات ایرانی در سراسر کشور حمایت می‌کند.

وی اظهار داشت: بانک صادرات یکی از مؤثرترین نهادهای اقتصادی برای تأمین مالی بخش تولید و حمایت از بخش صنعت داخلی بوده و در اشتغال آفرینی نقش بسزایی داشته است.

وی با اشاره به این مطلب که یکی از چالش‌های مهم صنایع در روزهای رکود بازار کمبود نقدینگی مردم برای خرید کالاست افزود: بانک صادرات در جهت حمایت از تولیدات داخلی و رونق بازار، تسهیلاتی را پیش‌بینی نموده است تا این دغدغه نزد مردم و تولیدکنندگان کاهش پیدا کند.

رمضانی در ادامه گفت: بانک صادرات از مجموعه‌های اقتصادی و کسانی که می‌خواهند کار تولید داشته باشند و چرخ اقتصادی کشور را بچرخانند حمایت کند.

مهندس حیدری راد ریاست هیات مدیره شرکت مازیار صنعت نیز در این دیدار گفت: شرکت مازیار صنعت بیش از سه دهه در زمینه تولید تجهیزات شبکه توزیع برق در حال فعالیت می‌باشد و در طول این مدت همواره روابط سازنده‌ای با بانک صادرات داشته و در تلاش بوده تا در طرح‌های توسعه با این بانک مشارکت نماید.

وی اظهار داشت: در حال حاضر مازیار صنعت حدود ۲۵۰ نیروی کار متخصص و کارگر را به‌صورت مستقیم در پنج واحد تولیدی خود مشغول به کار کرده است.

مهندس حیدری راد خاطرنشان کرد: این شرکت در زمینی با وسعت ۵۵۰۰۰ مترمربع و سالن‌های تولید با مساحت ۲۰۰۰۰ مترمربع به همراه پیاده‌سازی سیستم‌های روز مدیریتی و کیفیتی با تأمین بهترین ماشین‌آلات و تنوع محصولات بالا (خط تولید انواع قطعات و یراق‌آلات فلزی، خط تولید پایه فلزی چراغ و تجهیزات مشابه، خط پوشش دهی فلزات به روش غوطه‌وری، خط تولید محصولات بتنی مسطح پیش‌ساخته و …) مطابق با استانداردهای روز داخلی و بین‌المللی بر این باور است تا با رعایت این استانداردها و الزامات گامی مهم و مؤثر در تحول صنعت کشور و تأمین نیاز مشتریان بردارد.

لازم به ذکر است شرکت مازیار صنعت تولیدکننده نمونه صنعت برق کشور می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.