تاریخ انتشار : جمعه 16 مهر 1400 - 4:24
کد خبر : 1003

مدیریت بانک صادرات مازندران:

مدیون ایثارگری شهدا و رزمندگان هستیم

مدیون ایثارگری شهدا و رزمندگان هستیم
یادواره شهدای بانک صادرات ایران مدیریت مازندران با حضور جمعی از کارکنان این بانک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ساختمان مرکزی مدیریت شعب بانک صادرات مازندران برگزار شد.

در این مراسم وحید نصیری مدیریت شعب بانک صادرات مازندران در سخنانی گفت: شهدا ارزشمندترین دارایی خود را فدا کردند و در مقابل ما باید بدانیم برای خدمت به مردم و حمایت از اقتصاد کشور تا چه اندازه در محضر خدا و شهدا ایثارگر بوده و گره‌گشای کار مردم هستیم

وی بابیان اینکه ۶۰ درصد کارکنان بانک صادرات مازندران عضو بسیج می‌باشند گفت: باروحیه‌ی ایثارگری و ازخودگذشتگی که در پرسنل این بانک وجود دارد امیدوارم در آینده‌ی نه‌چندان دور صد درصد کارکنان بانک صادرات مازندران به عضویت بسیج درآیند.

وی با اشاره به این مطلب که تداوم برگزاری یادواره‌های شهدا در عصری که هجمه‌ی فرهنگی، مهم‌ترین توطئه دشمن است امری لازم و ضروری است، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ضروریات جامعه است و در این زمینه باید باتربیت و تقویت نیرو‌های بسیجی راه رسیدن به پیشرفت و توسعه را در جامعه هموار نمود و مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداشت.

نصیری بیان کرد: خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا در عصر کنونی مهم‌ترین کاری است که باید به آن توجه شود تا بتوانیم به این شکل دین خود را در مقابل شهدا ادا کنیم و کم‌ترین وظیفه خود را در قبال آنان انجام دهیم که این مسئله باید موردتوجه واقع شود.

مدیر شعب بانک صادرات مازندران ادامه داد: همواره مدیون ایثارگری شهدا و رزمندگان و خانواده‌های معزز آن‌ها هستیم، زیرا امروز استقلال کشور و تمامیت ارضی آن مرهون جان‌فشانی‌ این عزیزان است.

وی یادآور شد: شهدای بانک صادرات چون نگین درخشانی در تارک این بانک خدمت رسان پرتوافشانی می‌کنند و ما باید با برگزاری یادواره‌هایی این‌چنینی این فرهنگ را زنده نگه‌داشته و پیام شهدا را منتشر و به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

ایشان بابیان اینکه بانک صادرات ایران با جذب ١۴ هزار ایثارگر، رتبه اول را در بین دستگاه‌های تابعه‌ وزارت امور اقتصادی و دارایی دارد، گفت: بانک صادرات نسبت به ایثارگران نگاه ویژه‌ای دارد که این رویکرد ارزشمند در مجموعه‌ی بانک صادرات به‌وضوح دیده می‌شود.

وی اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی تا به امروز برای اعتلای فرهنگ ناب خود هزینه‌های بسیاری داده است و ما باید قدردان و نگهبان آن باشیم. نصیری با اشاره به این مطلب که باید به مسائل و مشکلات جامعه‌ی شاهد و ایثارگر نگاه ویژه و مهربانانه‌ای داشت افزود: دفاع و حمایت از جامعه‌ی شاهد و ایثارگر، دفاع از نظام و اسلام است.

مدیر بانک صادرات مازندران بیان داشت: حضور گسترده‌ فرزندان شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز در بانک صادرات ایران ضامن سلامت نظام اداری در این بانک بزرگ‌شده است که پیشرفت‌های چشمگیر آن نیز از حیث منابع مالی و مسائل مرتبط به سیستم بانکداری دلیلی بر این مدعاست.

وی بانک صادرات را بانکی عزتمند و مقتدر خواند و گفت: ایثارگری محدود به زمان جنگ نیست بلکه امروز نیز کشور در جنگ اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه نیاز به ازخودگذشتگی و ایثار دارد.

مدیر شعب بانک صادرات مازندران به برنامه‌ریزی و تلاش شبکه بانک صادرات ایران در جهت پاسداشت خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان جنگ تحمیلی و آزادگان سرافراز اشاره کرد و گفت: خانواده بانک صادرات استان مازندران ۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کرده که شامل شهدای نهضت اسلامی و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و همین‌طور شهدای فاجعه منا هستند.

نصیری اظهار کرد: بانک صادرات مازندران این افتخار را دارد که ۷۲ فرزند شهید در آن شاغل هستند، همچنین ۱۷ نفر از اعضای خانواده بانک صادرات مازندران از آزادگان سرافراز هستند.

وی بابیان اینکه ۱۷۷ نفر از کارکنان بانک صادرات مازندران از جانبازان سرفراز می‌باشند افزود: در میان خانواده بزرگ بانک صادرات مازندران ۷۴۰ رزمنده مشغول به فعالیت می‌باشند که تعدادی از آنان به درجه بازنشستگی نائل‌آمده‌اند.

لازم به ذکر است در این مراسم حجت‌الاسلام رضا پور در سخنانی به جایگاه رفیع شهدا پرداخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.