تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 - 16:57
کد خبر : 1075

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران؛

تعامل با  بنیاد بتن کاسپین در راستای خدمت رسانی ضروریست

تعامل با  بنیاد بتن کاسپین در راستای خدمت رسانی ضروریست
مهندس علی اصغر آسمانی مقدم مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران  به همراه  مهندس سعید قاسم پور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان با مهندس بابک گل شکن مدیر عامل بنیاد بتن کاسپین دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مهندس گل شکن مدیر عامل شرکت بنیاد بتن کاسپین توضیحاتی در خصوص این شرکت ارائه کرد و گفت: شرکت بنیاد بتن ایران یکی از شرکت های وابسته به بنیاد مسکن می باشد که از سال ۱۳۷۰ به منظور ترویج و بهبود روش های تولید مصالح ساختمانی از بدنه اصلی بنیاد مسکن جدا و به سازماندهی جدید بدل گردید .

مدیرعامل بنیاد بتن کاسپین با اشاره به انواع تولیدات این شرکت یاد آور شد: تولیدات کارخانه های بنیاد بتن شامل انواع شن و ماسه شسته و شکسته دانه بندی شده، بتن آماده، بتن RCC ، فرآورده های بتنی ،انواع آجر و پانل های ساندویچی ۳D، ملات خشک آماده، بلوک پلی استایرن و آسفالت می باشد که بیشتر ارائه ی این محصولات با سه استان گلستان، گیلان و مازندران بوده است.

وی افزود: شرکت بنیاد بتن کاسپین تولید و فروشِ موفقِ مصالح ساختمانی استاندارد و تامین عمده مصالح مورد نیاز پروژه های بزرگ ارا بر عهده داشته و  با بنیاد مسکن مازندران نیز تعاملات بسیار زیادی داشته است.

مهندس آسمانی مقدم مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران نیز در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری ویژه بنیاد بتن کاسپین با بنیاد مسکن استان مازندران، خواستار ادامه ی این همکاری و تعامل شد و گفت: امیدواریم این همکاری و تعامل دوسویه  ادامه یابد تا بتوانیم با بهره گیری از پتانسیل های موجود و تعاملات فی مابین این مشارکت و همکاری را  در جهت خدمت رسانی به مردم عزیز این استان به نحو شایسته تری گسترش دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.