رئيس دانشگاه علوم پزشکي مازندران:
سلامت نیازمند محیطی سالم برای جامعهای سالم است
دکتر محمدصادق رضايي رئيس دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني مازندران به مناسبت آغاز هفته سلامت پيامي صادر کرد.
متن پیام به شرح زیر است:
به بهانه تودیع مدیرکل کتابخانه های مازندران؛
«خداحافظ خاتون»
گامهای نخست تحول؛
هفتهای پربار برای مدیر جدید بانک کشاورزی مازندرانبه قلم: عمران حامی
دکتر محمد رحمانی عضو هیات علمی گروه علوم محیط زیست دانشگاه مازندران